خمام - صدرنشینی چوکا با پیروزی در فرگی‌تایم
با گل محمد دادرسی در دقیقه ۹۰ ؛

صدرنشینی چوکا با پیروزی در فرگی‌تایم

دو تیم فوتبال چوکای تالش و سردار بوکان ظهر امروز در جریان هفته دوازدهم از رقابت‌های لیگ دسته دوم به مصاف یکدیگر رفتند.

شنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ KHNA76640

دو تیم فوتبال چوکای تالش و سردار بوکان ظهر امروز در جریان هفته دوازدهم از رقابت‌های لیگ دسته دوم به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان اصغر رسول‌زاده با ترکیب مصطفی زینعلی، نیما دلاوری، صائب فرجی، محمد جعفری، میلاد جلالی، محمد نوروزی، سامان نورمحمدی، علی مصطفایی، هادی سهرابی، محمد دادرسی و رضا اعتمادی وارد زمین شدند و در سوی مقابل شاگردان داوود سیدعباسی با ترکیب محمد لطفی، محمد ملائی، توحید قوجایی، شهریار شیروند، مهدی سلمانی، امیر عباسی، علیرضا صبوری، محمد آژیر، امیررضا بیات، محمد چهارمحالی و فریور محبی پا به میدان گذاشتند.
چوکایی‌ها با فشار هواداران خودی بازی را در ورزشگاه پوریای ولی تالش هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۸ توسط محمد نوروزی با شوتی سهمگین قفل دروازه میهمان را باز کرده و مسابقه در نیمه نخست با همین تک‌گل خاتمه یافت.
نیمه دوم مسابقه با فشار تیم میهمان آغاز شد و بوکانی‌ها برای جبران نتیجه به آب و آتش زدند، که حاصل این بازی انتحاری گل دقیقه ۶۴ برای سردار بوکان توسط محمد آژیر بود. پس‌از این گل مجدداً تیم میزبان نبض بازی را در دست گرفت و بر شدت حملات خود افزود، که در نهایت این حملات در دقایق پایانی نتیجه داد و چوکایی‌ها توسط محمد دادرسی در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی به گل برتری دست ‌یافتند.
گفتنی‌است، تیم فوتبال چوکا با پیروزی ۲ بر ۱ مقابل سردار بوکان با کسب ۲۲ امتیاز به صدر جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد.


موضوع : فوتبال
منبع : فارس
http://khna.ir/76640

دیدگاه شما چیست ؟!