خمام - از دانش‌آموزان برتر خمامی در اختتامیه سی و ششمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز تجلیل شد

از دانش‌آموزان برتر خمامی در اختتامیه سی و ششمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز تجلیل شد

در این‌مراسم که روز گذشته در سالن همایش‌های دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد، دانش‌آموزان بخش خمام در بخش‌های مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند.

دوشنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸ KHNA76469

از برگزیدگان مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز با حضور محمدرضا مسیب‌زاده «مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش» و دیگر مسوولین تقدیر شد.
در این‌مراسم که روز گذشته در سالن همایش‌های دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد، دانش‌آموزان بخش خمام در بخش‌های مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند.

فاطمه محمدی در رشته صحیفه سجادیه و علیرضا قائد در رشته احکام به رتبه اول دست یافتند، پوریا دروگر و فاطمه یوسفی در رشته احکام و رقیه رحمانی در رشته نهج‌البلاغه به رتبه دوم رسیده و امیرحسین روحی و مبینا مقدم در رشته انشای نماز به رتبه سوم نائل شدند ؛ ضمن اینکه طاهره وقاری، فاطمه یوسفی و علی احمدی به عنوان نفرات برگزیده درس‌هایی از قرآن انتخاب شده و از طاهره محوی که در رشته‌ی الگوی برتر تدرس احکام در جریان هشتمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان گیلان به رتبه اول دست یافته بود، تجلیل شد.

گفتنی‌است، مسابقات قرآن، عترت و نماز با هدف پی‌بردن به مفاهیم قرآنی، تربیت اسلامی و همچنین رعایت سبک زندگی اسلامی در دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می‌گردد.


موضوع : دانش آموزان
منبع : روابط عمومی آموزش و پرورش
http://khna.ir/76469

دیدگاه شما چیست ؟!