خمام - پاره کردن تابلوها نحوه مناسبی برای برخورد با تخلفات است ؟!
ویژه
ویدیوی دریافتی /

پاره کردن تابلوها نحوه مناسبی برای برخورد با تخلفات است ؟!

آیا امر پاره‌کردن تابلوهای کنار جاده بر اساس ضوابط و قوانین خاصی صورت پذیرفته و می‌توان در شرایط سخت اقتصادی وارد نمودن خسارت به مردم را توجیه نمود ؟!

شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸ KHNA76450

نصب بی‌رویه و غیرمجاز تابلو در حاشیه جاده‌ها موجب کاهش ایمنی راه، حواس‌پرتی رانندگان و سد معبر بوده و البته در سراسر بخش خمام تابلوهای متعددی از جمله «اجاره‌ی ویلا» جانمایی گردیده که در نهایت چهره‌ی زشتی را به محورهای پرتردد بخشیده است.
آنچه مسلم است، نصب تابلو به صورت غیرمجاز در حاشیه‌ی راه‌ها تخلف بوده و علاوه بر آنکه باید منطبق با معیارهای خاصی باشد و مجوزهایی در این‌راستا اخذ گردد، بارها بر لزوم رسیدگی به وضعیت حاشیه‌ی محورهای پرتردد در جلسات مختلف تاکید شده و پیگیری‌هایی نیز از سوی مسوولین صورت پذیرفته، اما به‌راستی باید نحوه‌ی برخورد با تخلفات احتمالی چگونه بوده و آیا پرسنل راهداری باید به‌عنوان مجریان قانون به‌صورت خودسرانه در پی مجازات شهروندان باشند ؟!

به گزارش خمام‌نیوز، ویدیویی که از سوی یکی‌از شهروندان به تحریریه‌ی خمام‌نیوز ارسال شده نشان می‌دهد گشت راهداری در محور خمام به انزلی به جای جمع‌آوری تابلوها نسبت به پاره نمودن آنها اقدام نموده و موجب عصبانیت و شکل‌گیری تنش گردیده است.
همواره قانون فصل‌الخطاب امور است، اما آیا پاره‌کردن تابلوهای کنار جاده بر اساس ضوابط و قوانین خاصی صورت پذیرفته است؟ و اینکه آیا وارد نمودن خسارت به مردم در شرایط سخت اقتصادی توجیهی دارد ؟!


موضوع : انتخاب سردبیر، راه و شهرسازی، ویدئو
http://khna.ir/76450

دیدگاه شما چیست ؟!