خمام - همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد
ویژه
در اولین جمعه‌ی ماه محرم ؛

همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد

ششمین همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه‌ی ماه محرم و همنوا با شیرخواره‌ی کربلا با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار بخش خمام برگزار گردید.

جمعه، ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸ KHNA7630

ششمین همایش معنوی شیرخوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه‌ی ماه محرم و همنوا با شیرخواره‌ی کربلا (حضرت علی اصغر «ع») صبح امروز با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار بخش خمام در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی خمام برگزار گردید.

حضور مشتاقانه‌ی مادران در این همایش معنوی به همراه کودکان خود یاد و خاطره‌ی نوزاد 6 ماهه‌ی دشت کربلا را تداعی می‌کرد، نوزادی که به جرم تشنگی قربانی دشمنی شد و برای همیشه در تاریخ داغش برای دوستداران خاندان اهل بیت (ع) ماندگار و تازه ماند.

محمدجواد عاطفی (از قاریان برتر کشور) به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت.

حسین افضلی مجری‌گری این مراسم را بر عهده داشت.

حجت الاسلام والمسلمین فخری به سخنرانی پرداخت.

حاج محمود پرومند در وصف حضرت علی‌اصغر (ع) مدیحه‌سرایی نمود.

همایش شیرخوارگان حسینی (ع) با اشک و ماتم عزاداران همراه بود.

IMG_1280مجید لطافت (مسئول ستاد همایش شیرخوارگان حسینی) در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز از حضور حدود 1500 نفر در این همایش بزرگ خبر داده و عنوان کرد : همایش باشکوه و معنوی شیرخوارگان حسینی در خمام همزمان با سراسر کشور و به همت هیئت آل محمد (ص) و هیئت انصار ثارالله (رهروان ولایت) برای ششمین سال متوالی در خمام برگزار گردید، که همه‌ساله پذیرای عزاداران حسینی در این همایش هستیم.
وی هدف از برگزاری این مراسم را بیداری جهان اسلام و الگو گرفتن از نهضت عاشورای حسینی (ع)، رساندن پیام مظلومیت آن امام همام و طفل شش‌ماهه‌ی ایشان (حضرت علی اصغر)، ترویج اهداف والای قیام عاشورا، امر به‌معروف و نهی‌از منکر و مبارزه با ظلم و استکبار دانسته، یادآور شد : روز جمعه متعلق به امام زمان (عج) بوده که ان‌شاالله در این ایام ظهور کنند و بتوانیم از یاران آن حضرت باشیم.

DSCF8228

برای مشاهده‌ی نمای پانوراما اینجا کلیک کنید.


موضوع : گزارش تصویری، محرم، مراسم، نمای پانوراما
تصویر : نیما صابری و محسن زیبانگار
http://khna.ir/7630

۲ دیدگاه