خمام - کسب ۶ مدال طلا، ۲ نقره و ۹ برنز توسط کاراته‌کاهای خمامی در مسابقات قهرمانی بسیج گیلان
با حضور ۴۵۰ کاراته‌کا برگزار شد ؛

کسب ۶ مدال طلا، ۲ نقره و ۹ برنز توسط کاراته‌کاهای خمامی در مسابقات قهرمانی بسیج گیلان

مسابقات کاراته قهرمانی بسیج گیلان در بخش آقایان در سالن شهید حق‌وردیان رشت خاتمه یافت.

شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ KHNA75593

مسابقات کاراته قهرمانی بسیج گیلان در بخش آقایان شب گذشته در سالن شهید حق‌وردیان رشت خاتمه یافت.
در این رقابت‌ها که با حضور ۴۵۰ کاراته‌کا در بخش کومیته پیگیری شد، از تیم کاراته باشگاه فرهنگ «به مربیگری امیر نیک‌پور» امیرعلی هدایتی در وزن ۱۸ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، ابوالفضل محمدی‌مهر در وزن ۴۲ کیلوگرم به مدال نقره رسید و محمدحسین نیک در وزن ۱۸ کیلوگرم، محمدرضا نیک‌پور در وزن ۲۱ کیلوگرم، محمدرضا محمدی‌پور در وزن ۲۷ کیلوگرم، محمدحسین صفایی در وزن ۳۰ کیلوگرم، فردین روحی در وزن ۴۲ کیلوگرم و امیرمحمد هودنه در وزن ۴۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.
همچنین از تیم کاراته باشگاه مهر «به مربیگری تقی رزمجو» محمد کاظمی در وزن ۲۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید و امیرطاها احمدنیا در وزن ۲۱ کیلوگرم و ابوالفضل مبارکی در وزن ۴۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.
علاوه‌براین، از تیم کاراته باشگاه رسپینا «به مربیگری مرتضی نوروزی» جواد عاصی در وزن ۳۵ کیلوگرم، علی نعمتی در وزن ۴۵ کیلوگرم، مصطفی پورحسن در وزن ۴۷ کیلوگرم، امیرحسین شعله‌ریز در وزن ۵۲ کیلوگرم و امیرحسین رایقی در وزن ۵۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافته و مانی فتاحی در وزن ۳۴ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

به گزارش خمام‌نیوز، علیرضا نوروزی، تقی رزمجو، غلامرضا نژادفارسی، رضا نظرنیا، مرتضی نوروزی و حمید شهاب‌زاده از جمله داوران حاضر در این رقابت‌ها بوده و از علیرضا نوروزی برای قضاوت در فینال مسابقات آسیایی کاراته ژاپن تجلیل شد.


موضوع : کاراته
تصویر : آرشیوی
http://khna.ir/75593

دیدگاه شما چیست ؟!