خمام - اعضای بدن جوان ۳۵ ساله خمامی به بیماران نیازمند اهدا شد‎
ویژه
جاده‌ی مرگ جان جوان دیگری را گرفت ؛

اعضای بدن جوان ۳۵ ساله خمامی به بیماران نیازمند اهدا شد‎

خوش‌فال «۳۵ ساله» دهمین اهدا کننده‌ی عضو استان گیلان در سال جاری بوده و کبد، ۲ کلیه و نسوج وی جهت پیوند به بیماران نیازمند اهدا گردیده است.

شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ KHNA74574

پیکر زنده‌یاد امیر خوش‌فال که به دلیل تصادف در محور خمام به خشکبیجار دچار مرگ مغزی شده و اعضای بدن وی با رضایت خانواده به مرکز واحد فراهم‌آوری اهدای عضو بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل گردیده بود، ظهر امروز در آرامستان شهر خمام به خاک سپرده شد.

به گزارش خمام‌نیوز، خوش‌فال «۳۵ ساله» دهمین اهدا کننده‌ی عضو استان گیلان در سال جاری بوده و کبد، ۲ کلیه و نسوج «دریچه‌های قلب، چند قطعه استخوان، تاندون و …» وی جهت پیوند به بیماران نیازمند اهدا گردیده است.

این‌گزارش می‎افزاید، محور خمام به خشکبیجار به عنوان یکی‌از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز استان گیلان به شمار رفته و با توجه به وقوع حوادث متعدد منجر به جرح و فوت، به عنوان جاده‌ی مرگ قلمداد می‌گردد. جاده‌ای که خانواده‌های بسیاری را در سالیان اخیر داغدار نموده و وعده‌ی رسیدگی به این جاده‌ی پرحادثه و زخم باز آن، التیام نیافته و مشخص نیست شمار مصدومین و کشته‌شدگان باید به چند نفر برسد تا وضعیت محور خمام به خشکبیجار در اولویت رسیدگی توسط مسوولین امر قرار گیرد.


موضوع : اهدا عضو، تصادفات، گزارش تصویری
http://khna.ir/74574

دیدگاه شما چیست ؟!