خمام - وزیر صنعت، معدن و تجارت: تحریم‌ها علیرغم تحمیل سختی‌ها به جامعه، بسترهای خود اتکایی را فراهم کرده است
شریعتمداری از مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین چوکام بازدید کرد ؛

وزیر صنعت، معدن و تجارت: تحریم‌ها علیرغم تحمیل سختی‌ها به جامعه، بسترهای خود اتکایی را فراهم کرده است

به گفته‌ی محمد شریعتمداری، کسب سود کوتاه مدت از سوی تجار اقتصاد کشور را تحت شعاع قرار داده و موج نگرانی‌های عمومی را به دنبال دارد.

جمعه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ KHNA74537

وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه برای حل برخی نگرانی‌های اقتصادی نیازمند هم‌افزایی مردم، تشکل‌های مردم‌نهاد، فعالان سیاسی اجتماعی و معتمدان مردم هستیم، عنوان کرد : امروز دشمن برای تلاطم‌افکنی در کشور سعی در سیاه‌نمایی بر تمامی فعالیت‌های انجام شده مسوولان دارد و تلاش می‌کند که این سیاه‌نمایی را به خانه‌های مردم بکشاند.
وی رسیدن به توسعه‌ی پایدار و بهبود وضعیت معیشتی مردم را هدف اصلی مسئولان خواند و افزود : تحریم‌ها علیرغم تحمیل سختی‌ها به عموم جامعه، بسترهای خود اتکایی و توجه به ظرفیت‌های داخلی را فراهم کرده است.
محمد شریعتمداری نظارت بر بازار را عاملی مهم در متعادل‌سازی اقتصاد خواند و گفت : همراهی مردم نقش موثری در اجرای صحیح نظارت‌ها دارد.
این‌مسوول بر لزوم ترغیب تجار به کسب سود بلندمدت تاکید کرد و یادآور شد : کسب سود کوتاه مدت از سوی تجار اقتصاد کشور را تحت شعاع قرار داده و موج نگرانی‌های عمومی را به دنبال دارد.

گفتنی‌است، محمد شریعتمداری «وزیر صنعت، معدن و تجارت»، مصطفی سالاری «استاندار گیلان»، کاظم دلخوش «نماینده حوزه انتخابیه صومعه‌سرا در مجلس» و دیگر مسوولان صبح امروز از مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین چوکام بازدید کرده و به بررسی مشکلات این واحد صنعتی و راهکارهای برون‌رفت از مشکل پرداختند.


موضوع : استانداری، گزارش تصویری
منبع : استانداری گیلان
http://khna.ir/74537

دیدگاه شما چیست ؟!