خمام - هر سالی که میگذرد، حزن و اندوه مردم نسبت به قیام عاشورا شعله‌ورتر می‌شود
ویژه
بسیجی پاسدار داوود رضازاده :

هر سالی که میگذرد، حزن و اندوه مردم نسبت به قیام عاشورا شعله‌ورتر می‌شود

امام حسین (ع) مظلوم نبود، امام حسین در مقابل ظلم ایستادگی کرده و در برابر دشمنان خدا و جبهه‌ی کفر ظالم بود.

چهارشنبه، ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸ KHNA7431

بسیجی پاسدار داوود رضازاده در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه شهدای دفاع مقدس تا چه حد با سالار شهیدان مانوس بوده‌اند، عنوان کرد : مردم در دهه‌‌ی نخست انقلاب در سال 57 با اخلاص و اعتقاد وارد عرصه‌ی مبارزه شدند. بعد از اینکه انقلاب با مدیریت و رهبری حضرت امام خمینی پیروز شد و جنگ به ما تحمیل گردید، زمانی بود که نمی‌توانستیم خودمان را در عرصه‌ی امنیت داخلی تجهیز کرده و در مقابل امکانات، تسلیحات و سلاح‌های دشمن چیزی نداشته و آمادگی این وضعیت و توان جنگ را نداشته‌ایم، اما گردان‌های ما مسلح به ایمان، ارزشها و معنویت بوده و پایبند به اسلام بود‌اند.

وی افزود : انقلاب ما نشات گرفته از انقلاب امام حسین (ع) است که با آن هجمه‌ی عظیم حملات دشمن توانستیم با اخلاص توسط نیروهای انقلابی پیروز شویم ؛ شهدای ما به یقین همانند شهدای کربلا بوده‌اند و مردم ما نشان داده‌اند که کمتر از مردم کربلا نبوده و با بصیرت و تدبیر خود به رهبری بنیانگذار انقلاب، دشمن آب و خاک خویش را شکست داده‌اند.

DSCF8137

فرمانده‌ی حوزه‌ی مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) خمام، یادآور شد : مردم ما از رژیم سلطنتی، از استکبار تنفر داشته و دارند. انقلاب ما انقلابی حسینی بود، شهدای ما وصل بوده‌اند به شهدای کربلا، ما وصل بوده‌ایم به سالار شهیدان و ائمه‌ی اطهار، که توانستیم جنگی 8 ساله را به نفع خود رقم بزنیم. مردم ما واقعاً حسینی و متصل به قیام عاشورا بوده‌اند و در ایام محرم جبهه‌ها بوی عزا، عطر امام حسین (ع) و عشق او را داشت. هدف ما امام حسین (ع) بود و وقتی ایام محرم می‌رسید، همه ناخودآگاه آماده‌ی این حرکت بوده و شوری حسینی در دل می‌پرورانده، که برای حسین (ع) سینه بزنند و اشک بریزند.

داوود رضازاده، تصریح کرد : هر روز و هر سالی که میگذرد، حزن و اندوه مردم نسبت به قیام عاشورا شعله‌ورتر شده و نسبت به سال قبل حضوری پرشورتر خواهند داشت. مردم ایران، مرد و زن، اعم از پیر، میانسال، جوان، نوجوان و کودک ثابت کرده‌اند که عاشق امام حسین (ع) هستند و جوانان ما به‌صورتی خودجوش شور حسینی را با حضور در مساجد و حسینیه‌ها نشان می‌دهند. این عشق امام حسین (ع) است و آن حضرت زینب (س) بوده که امام حسین (ع) را با روشنگری خویش به دنیا معرفی نموده است. امام حسین (ع) مظلوم نبود، امام حسین در مقابل ظلم ایستادگی کرده و در برابر دشمنان خدا و جبهه‌ی کفر ظالم بود. عده‌ای او را مظلوم دانسته یا نشان می‌دهند، اما امام حسین (ع) خود را فدای آرمانهای اسلام کرد و مبارزات زیادی در برابر ظلم داشت ؛ و این قیام امام حسین (ع) است که نظام و مردم ما را به وجد آورده و به سمت این حرکت ارزشی سوق داده است.

فرمانده‌ی حوزه‌ی مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) خمام با اشاره به جمله‌ای از حضرت آیت الله العظمی محمدتقی بهجت فومنی، افزود: ایشان فرموده‌اند “با یک یاحسین در بهشت به سوی مسلمان باز است” ؛ ان‌شاالله خداوند به ما توفیق آن را بدهد تا بتوانیم در رکاب امام حسین (ع) باشیم. ما وصلیم به همان عشق و همه چیزمان امام حسین (ع) است و خدا این عشق را در دل ما جای داده است.

وی با بیان اینکه این عشق به امام حسین (ع) است که اسلام را زنده نگاه داشته و این عشق یک عشق خدادادی است، خاطرنشان کرد : ما باید با زنده نگاه داشتن این ایام، فرهنگ حسینی را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.


موضوع : بسیج، دفاع مقدس، محرم
با تشکر از همکاری صمیمانه‌ی رضا یگانه
http://khna.ir/7431

۱ دیدگاه