خمام - نگاه بیش‌از ۶۰۰ دانش‌آموز خمامی به کمک‌های مردم و خیرین است / ۱۰۰% دریافتی‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم بخش خمام هزینه می‌شود
ویژه
رئیس کمیته امداد خمام عنوان کرد :

نگاه بیش‌از ۶۰۰ دانش‌آموز خمامی به کمک‌های مردم و خیرین است / ۱۰۰% دریافتی‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم بخش خمام هزینه می‌شود

به گفته‌ی علی جمشیدی، دریافتی‌های نقدی و غیرنقدی به صورت ۱۰۰% برای دانش‌آموزان بخش خمام هزینه شده و در پایان کار به‌منظور شفاف‌سازی گزارش جامعی از عملکرد در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

پنج شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ KHNA73898

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام امروز در جریان برپایی ایستگاه جشن عاطفه‌ها در میدان فرهنگ خمام، عنوان کرد : جشن عاطفه‌ها هرسال در دو نوبت برگزار شده و هدف از برگزاری این‌جشن جمع آوری کمک‌های مردمی برای تهیه‌ی کیف و لوازم تحریر برای دانش‌آموزان می‌باشد.
علی جمشیدی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه ایستگاه مذکور به مدت ۲ روز دایر بوده و ۱۱ مهرماه، جشن عاطفه‌ها پس‌از آغاز سال تحصیلی در مدارس بخش برگزار می‌گردد، تصریح کرد : سرانه‌ای که کمیته امداد از محل اعتبارات برای تامین کتب درسی، کیف، لوازم تحریر، پوشاک و … به صورت نقدی در نظر گرفته مبلغ ۱۰۰ هزار تومان است، که البته نیاز دانش‌آموزان بیشتر از این مبلغ بوده و این امیدواری وجود دارد که با مشارکت مردم و خیرین دغدغه‌ی دانش‌آموزان را برطرف نماییم.
وی با اشاره به وجود ۳۰۰ دانش‌آموز کم‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد بخش خمام، به شناسایی شدن ۳۰۰ دانش‌آموز نیازمند دیگر از سوی آموزش و پرورش خمام که تحت پوشش کمیته امداد نیستند اشاره کرده و افزود : بیش‌از ۶۰۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت و کم‌بضاعت بخش خمام برای سال تحصیلی جدید نیازمند حمایت‌های مردمی هستند.
جمشیدی با بیان اینکه بر اساس آمار در سال گذشته هیچ دانش‌آموزی در بخش خمام به علت هزینه‌های تحصیلی ترک تحصیل ننموده، ادامه داد : این امیدواری وجود دارد که مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه در سال تحصیلی جدید دغدغه‌ی هزینه‌های تحصیل را نداشته و این‌موضوع به ترک تحصیل یک دانش‌آموز ختم نگردد.
رئیس کمیته امداد خمام به رویکرد این‌اداره برای ارتباط چهره به چهره با خیرین در کنار برپایی ایستگاه‌های ثابت و سیار اشاره کرده و خاطرنشان کرد : برگزاری چنین جشن‌هایی نباید تنها با نگاهی مالی سنجیده شود، بلکه اینگونه از جشن‌ها باعث تربیت عاطفی دانش‌آموزان و نهادینه کردن دوستی و کمک به همنوع می‌گردد.
به گفته‌ی وی، دریافتی‌های نقدی و غیرنقدی به صورت ۱۰۰% برای دانش‌آموزان بخش خمام هزینه شده و در پایان کار به‌منظور شفاف‌سازی گزارش جامعی از عملکرد در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.


موضوع : کمیته امداد، گزارش تصویری
http://khna.ir/73898

دیدگاه شما چیست ؟!