خمام - به «دهدار» فرصت بیشتری خواهیم داد
مدیرعامل باشگاه شهرداری خمام :

به «دهدار» فرصت بیشتری خواهیم داد

مدیرعامل باشگاه شهرداری خمام از برگزاری دیدار فوتبال بین تیم‌های شهرداری خمام و فراز لاهیجان در جریان برگزاری چهارمین هفته از مسابقات لیگ برتر نوجوانان گیلان خبر داد.

یکشنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ KHNA73474

مدیرعامل باشگاه شهرداری خمام از برگزاری دیدار فوتبال بین تیم‌های شهرداری خمام و فراز لاهیجان در جریان چهارمین هفته از مسابقات لیگ برتر نوجوانان گیلان خبر داد.
اسماعیل احمدنیا در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه این‌دیدار ساعت ۱۷ روز دوشنبه «۵ شهریور» در زمین ورزشی علی بحری برگزار خواهد شد، عنوان کرد : تیم نوجوانان شهرداری خمام در مقابل نوجوانان سپیدرود رشت، اتحاد آبکنار انزلی و شهرداری رشت به ترتیب شکست، تساوی و شکست را پشت سر گذاشته و با کسب ۱ امتیاز، نتوانست نتایج رضایت‌بخشی را به ارمغان بیاورد.
وی با بیان اینکه بازیکنان قبلی این‌تیم پیش‌از اعمال تغییرات در مدیریت باشگاه ترخیص شده و بازیکنان جدید تازه‌کار و کم‌تجربه هستند، گفت : با ورود سیروس دهدار به تیم به‌عنوان سرمربی، ترکیب جدیدی شکل گرفته و تمرینات، بدنسازی و دیدارهای دوستانه برگزار شده است.
احمدنیا با تاکید بر اینکه تیم نوجوانان شهرداری خمام در فصل گذشته نیز در رتبه‌های آخر جدول لیگ جای داشته و تنها توانسته سهمیه‌ی این‌لیگ را حفظ نماید، تصریح کرد : معتقدیم باید به سیروس دهدار فرصت بیشتری بدهیم تا بتواند عملکرد خودش را نشان داده، و در نهایت پس‌از پایان مدت قرارداد یکساله در خصوص نتایج، عملکرد و موضوع تمدید یا خاتمه‌ی همکاری با وی تصمیم‌گیری خواهد شد.
به گفته‌ی مدیرعامل باشگاه شهرداری خمام، دهدار معتقد است که می‌توان از موقعیت حضور در مسابقات استفاده کرده و نتایج بهتری کسب نمود، ضمن اینکه سهمیه‌ی لیگ برتر نوجوانان را حفظ نماییم.


موضوع : فوتبال
http://khna.ir/73474

دیدگاه شما چیست ؟!