خمام - لزوم پیگیری درخصوص حل مشکل اشتغال جوانان / احداث شهرک صنعتی در خمام تحقق نیافته است
ویژه
امام جمعه‌ی خمام مطرح کرد :

لزوم پیگیری درخصوص حل مشکل اشتغال جوانان / احداث شهرک صنعتی در خمام تحقق نیافته است

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده، گفت : ایجاد شهرک صنعتی در بخش خمام یکی‌از مطالبات مردم این‌بخش می‌باشد که تاکنون تحقق نیافته است.

جمعه، ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ KHNA73273

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده ظهر امروز در خطبه دوم از نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته‌ی دولت، یاد شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشته و اذعان داشت : نظام اسلامی بر اساس دین و ارزش‌های دینی بنا شده است.
وی با تأکید بر اینکه انتظارات مردم از دولت اسلامی متفاوت با سایر دولت‌ها است، ادامه داد : هفته‌ی دولت فرصتی برای بیان عملکرد و بررسی کارنامه‌ی دولت، و از سوی دیگر بازخوانی شاخص‌های دولت اسلامی و مطالبه‌گری بر اساس آنها است.
امام جمعه‌ی خمام هفته دولت را بهانه‌ای برای خدمت بهتر به مردم و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دانسته و با بیان اینکه مردم شایسته‌ی بهترین خدمت‌ها در عرصه‌های مختلف هستند عنوان کرد : ایجاد شهرک صنعتی در بخش خمام یکی‌از مطالبات مردم این‌بخش می‌باشد که تاکنون تحقق نیافته است.
اسدالله‌زاده به موقعیت جغرافیایی و همچنین ظرفیت و تراکم جمعیتی بالای بخش خمام اشاره کرده و افزود : متاسفانه جوانان جویای کار بخش خمام بعد از گذشت سال‌ها هنوز منتظر تحقق وعده‌ای هستند که دولتمردان گذشته داده بودند و طبیعتاً فرقی نمی‌کند که دولت و مسوولین تغییر یافته‌اند، چرا که جوانان پیگیری و تحقق این وعده را از نظام اسلامی انتظار دارند.
وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای اشتغال و کارآفرینی در بخش خمام، تاکید کرد : ما به دنبال صنعتی شدن به هر قیمتی نبوده و حفظ محیط زیست و منابع طبیعی نیز برای مردم خمام حائز اهمیت می‌باشد، اما از استاندار، فرماندار و نمایندگان این انتظار می‌رود که نسبت به رفع مشکل اشتغال جوانان اقدام نموده و موضوع احداث شهرک صنعتی در خمام را که موجب رشد و بالندگی این‌بخش می‌گردد به صورت مطالعه شده و البته با قید فوریت پیگیری نمایند.


موضوع : روحانیون، شهرک صنعتی، نماز جمعه
http://khna.ir/73273

دیدگاه شما چیست ؟!