خمام - استاندار: سهم گیلان از تسهیلات اشتغال روستایی ۳۰۰ میلیارد تومان است
در جریان بازدید از طرح‌های اشتغال روستایی خمام ؛

استاندار: سهم گیلان از تسهیلات اشتغال روستایی ۳۰۰ میلیارد تومان است

مصطفی سالاری از مزرعه پرورش قارچ، زمین چمن مصنوعی، تولیدی پوشاک، کارگاه قالیبافی به‌عنوان طرح‌های اشتغال روستایی خمام بازدید کرد.

پنج شنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ KHNA72381

استاندار گیلان پیش‌ازظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های اشتغال روستایی بخش خمام، گفت : سهمیه استان گیلان در حوزه اشتغال روستایی ۳۰۰ میلیارد تومان می‌باشد، که تاکنون ۵۰ میلیارد تومان از آن پرداخت شده و مابقی آن در مرحله‌ی موافقت اصولی قرار دارد.
مصطفی سالاری با بیان اینکه بخش اعظم موافقت اصولی به انجام رسیده و به زودی به بانک‌ها معرفی خواهد شد، اظهار امیدواری کرد که تا پایان شهریورماه سال جاری علاوه بر جذب ۳۰۰ میلیارد تومان، ۲۵ میلیارد تومان دیگر را نیز جذب کنیم.
نماینده عالی دولت در گیلان، تصریح کرد : به علت تنوع در طرح‌های معرفی شده برای اشتغال روستایی گیلان و اهمیت آن در توسعه پایدار جوامع محلی، وعده پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر از محل اعتبارات ملی را نیز اخذ کرده‌ایم.
وی با اشاره به عناوین طرح‌های مورد بازدید در روز جاری اعم از مزرعه پرورش قارچ، زمین چمن مصنوعی، تولیدی پوشاک، کارگاه قالیبافی، استخر پرورش ماهیان خاویاری و نیز تولیدی کالای خواب در سطح روستاهای شهرستان رشت، خاطرنشان کرد : تمامی این طرح‌ها به عنوان نیاز استان جایگاه ویژه‌ای در بالا بردن سهم اشتغال و توسعه مناطق روستایی دارد، لذا باید در جهت جذب اعتبارات بیشتر برای گسترش آنها تلاش کرد.


موضوع : استانداری، در روستا، گزارش تصویری
منبع : پرتال استانداری
http://khna.ir/72381

دیدگاه شما چیست ؟!