خمام - تیم مرحوم حجازی به قهرمانی پنجمین دوره از مسابقات فوتبال جام شهدای تیسیه دست یافت
ویژه

تیم مرحوم حجازی به قهرمانی پنجمین دوره از مسابقات فوتبال جام شهدای تیسیه دست یافت

پنجمین دوره از مسابقات فوتبال جام شهدای تیسیه امروز با قهرمانی تیم مرحوم ناصر حجازی خمام خاتمه یافت.

پنج شنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵ KHNA72177

پنجمین دوره از مسابقات فوتبال جام شهدای تیسیه امروز پس‌‌از به ثمر رسیدن ۱۸۵ گل در قالب ۴۰ بازی با قهرمانی تیم مرحوم ناصر حجازی خمام خاتمه یافت.
در این رقابت‌ها که با حضور ۲۴ تیم در ۸ گروه ۳ تیمه از ۱۵ تیرماه آغاز شد، در نهایت تیم شهدای جورکویه خشکبیجار روز گذشته پس‌از کسب نتیجه تساوی ۴ بر ۴ در مقابل تیم سوپاپ تراشی استاندارد موفق شد در ضربات پنالتی به نتیجه‌ی ۷ بر ۶ دست یافته و به مقام سوم رقابت‌ها دست یابد.
همچنین در دیدار فینال که امروز در زمین ورزشی شهید مهران جمشیدپور تیسیه بین تیم‌های مرحوم ناصر حجازی خمام و زنده‌یاد عظیم علیجانی تیسیه برگزار شد، تیم حجازی خمام موفق شد در نیمه‌ی اول با نتیجه‌ی ۳ بر ۰ با گل‌های رامین علیزاده، کریم عاطفی و محسن صفرپور به برتری دست یابد، هرچند این اسماعیل حسین‌زاده از تیم زنده‌یاد عظیم علیجانی تیسیه بود که گل‌های نیمه‌ی دوم را به ثمر رساند، اما در نهایت تیم مرحوم ناصر حجازی خمام با کسب نتیجه‌ی ۳ بر ۲ در دیداری سخت و نفس‌گیر موفق به کسب عنوان قهرمانی گردید.

به گزارش خمام‌نیوز، در اختتامیه‌ی این مراسم کاپ و جوایز ۳، ۲ و ۱,۵ میلیون تومانی به ترتیب به تیم‌های اول تا سوم اهدا شد.


موضوع : در روستا، فوتبال، گزارش تصویری
http://khna.ir/72177

دیدگاه شما چیست ؟!