خمام - پخش شایعه‌ای در خصوص کمبود بنزین موجب هجوم خودروها به پمپ بنزین‌ها گردید / مشکل سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها به‌زودی مرتفع می‌گردد

پخش شایعه‌ای در خصوص کمبود بنزین موجب هجوم خودروها به پمپ بنزین‌ها گردید / مشکل سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها به‌زودی مرتفع می‌گردد

صغری معرف‌نیکان، گفت : مردم می‌توانند طبق روال عادی به سوخت‌گیری پرداخته و در این‌خصوص مشکلی در سطح بخش خمام وجود ندارد.

سه شنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ KHNA72115

ایجاد صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت، کمبود بنزین و تعطیلی برخی جایگاه‌های عرضه سوخت در بخش خمام و شهرهای همجوار یکی‌از مباحثی بود که گزارش‌های دریافتی از سوی شهروندان را طی کمتر از ۲۴ ساعت اخیر به خود اختصاص داده و موجب سردرگمی رانندگان خودرو و ایجاد برخی نگرانی‌ها گردیده است.
در این‌راستا معاونت بخشداری خمام با بیان اینکه هیچگونه مشکل جدی در خصوص تامین بنزین در جایگاه‌های سوخت وجود ندارد، عنوان کرد : علت مراجعه بیش‌از حد رانندگان به پمپ بنزین‌ها پخش شایعه‌ای در خصوص کمبود بنزین بوده است.
صغری معرف‌نیکان با بیان اینکه طی ساعات آتی سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها صورت پذیرفته و عرضه بنزین به روال عادی باز می‌گردد، افزود : مردم می‌توانند طبق روال عادی به سوخت‌گیری پرداخته و در این‌خصوص مشکلی در سطح بخش خمام وجود ندارد.

به گزارش خمام‌نیوز، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان امروز طی اطلاعیه‌ای با بیان اینکه هیچگونه مشکل جدی در تامین بنزین جایگاه‌های سوخت وجود ندارد، عنوان کرده بود که علت مراجعه بیش‌از حد رانندگان به پمپ بنزین‌ها پخش شایعه‌ای در مورد کمبود بنزین بوده و این شرکت با تکذیب این شایعه از مردم خواست از مراجعه بی‌مورد به پمپ بنزین‌ها خودداری کنند.


موضوع : بخشداری، جایگاه سوخت
منبع : خوبان خبر
تصویر : دریافتی
http://khna.ir/72115

دیدگاه شما چیست ؟!