خمام - درخشش شناگران خمامی در مسابقات آب‌های آزاد مازندران
با کسب ۱ مدال طلا و ۲ برنز ؛

درخشش شناگران خمامی در مسابقات آب‌های آزاد مازندران

۷ شناگر خمامی در رده‌ی سنی ۸ الی ۱۴ سال برای شرکت در مسابقات شنای آب‌های آزاد مازندران اعزام شده بودند.

دوشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ KHNA71975

مسابقات شنای آب‌های آزاد مازندران روز گذشته تحت عنوان یادواره شهدای غواص در ساحل بابلسر برگزار شد.
در این رقابت‌ها که با حضور ۱۰۰ شناگر از استان‌های مازندران، گیلان و کردستان برای شنا در مسافت ۲ کیلومتر دریایی پیگیری شد، تیم نوشهر با کسب ۳۸ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های نور و قائم به ترتیب با ۳۶ و ۳۰ امتیاز دوم و سوم شده و تیم گیلان پس‌از کسب ۲۳ امتیاز بعد از تیم ماهی طلائی بابلسر به مقام پنجم دست یافت.
در بخش انفرادی رده‌ی سنی زیر ۱۰ سال سام زیده‌سرایی و پارسا زیده‌سرایی از خمام به ترتیب اول و سوم شده و سپهر صادقی از خمام در بخش انفرادی ۱۰ الی ۱۲ سال به مقام سوم دست یافت.

به گزارش خمام‌نیوز، ۷ شناگر خمامی در رده‌ی سنی ۸ الی ۱۴ سال به مربیگری رضا بلوری و سرپرستی محمدرضا اکبرپور برای شرکت در مسابقات شنای آب‌های آزاد مازندران اعزام شده بودند و این در شرایطی است که وضعیت انتخاب مسئول هیات شنای خمام در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
یکی‌از اولیای شناگران خمامی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه شناگران برای حضور در مسابقات فرااستانی با مشکل ایاب و ذهاب مواجه بوده و هزینه‌ی اعزام ورزشکاران باید به صورت شخصی پرداخت گردد، گفت : متاسفانه همه از توان مالی مناسب برخوردار نبوده و چنین شرایطی ممکن است مانع از حضور ورزشکاران در میادین و مسابقات ورزشی شود.


موضوع : شنا
http://khna.ir/71975

دیدگاه شما چیست ؟!