خمام - پدر متهم به کودک‌آزاری برای ارزیابی بیماری حاد روانی معرفی گردید / پسر ۷ ساله به مادر تحویل داده شد
ویژه
طی اعلام منابع آگاه ؛

پدر متهم به کودک‌آزاری برای ارزیابی بیماری حاد روانی معرفی گردید / پسر ۷ ساله به مادر تحویل داده شد

امیرمحمد ۷ ساله که برای مدتی به همراه پدر خود در مزرعه‌ای واقع در روستای دهنه‌سر شیجان اقامت داشت، تا رای دادگاه توسط مادر نگهداری خواهد شد.

سه شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ KHNA71295

یک منبع آگاهی محلی با بیان اینکه پس‌از متارکه‌ی مرد و زنی اهل چوکام، پدر و فرزند ۷ ساله در خانه‌ی مادربزرگ کودک زندگی کرده و پس‌از ترک خانه‌ی مذکور به دلیل بحث و مشاجره به مزرعه‌ای در روستای دهنه‌سر شیجان نقل مکان کرده بودند، گفت : این پدر و پسر در کنار مزرعه‌ی خود چادری برپا کرده و حدود ۵ روز را در وضعیتی نامناسب سپری نمودند.
وی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه طی گزارش‌های مردمی در محل اقامت موقت آنان حضور یافته و در مواجهه با آنان شوکه شدم، گفت : کودک به خود می‌لرزید و لباسی برای پوشیدن نداشت ؛ البته یک چاقوی بزرگ و چکش در کنار پدر کودک وجود داشت و وی حاضر به پاسخ دادن به سوالات نبود.
این منبع آگاه با اشاره به تماس با تلفن ۱۲۳ به دلیل احتمال کودک‌آزاری، افزود : پرسنل اورژانس اجتماعی به سرعت خودشان را به محل حادثه رسانده و سوالاتی پرسیدند که بی‌پاسخ ماند، هرچند با مشاهده‌ی سلاح سرد رسیدگی به موضوع را منوط به حضور پلیس دانستند، اما تماس با نیروی انتظامی بی‌نتیجه ماند و اورژانس اجتماعی محل مربوطه را ترک نمود.
این‌روستائی، ادامه داد : برای پیگیری بیشتر به کلانتری خمام مراجعه نموده و مجدداً به تشریح وضعیت پرداختم، که طی پیگیری‌های صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی و هماهنگی با قاضی کشیک به محل اسکان پدر و پسر بازگشتیم، اما در کمال تعجب متوجه استحمام کردن کودک توسط پدر با استفاده از سموم کشاورزی به جای شامپو شدیم.
به گفته‌ی وی، با اقدامات پلیس نیروی انتظامی کودک و پدر وی به کلانتری خمام انتقال یافته و تحقیقات اولیه در خصوص موضوع کودک آزاری آغاز شد. در این راستا با مادر کودک نیز تماس گرفته شد و با توجه به تقاضای مادر و رضایت کودک، امیرمحمد ۷ ساله تا رای دادگاه توسط مادر نگهداری خواهد شد.

همچنین یک منبع آگاه دیگر در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه در خصوص این‌پرونده اقدامات لازم در دست انجام می‌باشد، عنوان کرد : شوهر پس‌از جدایی از همسر خود به همراه فرزندش زندگی می‌کرد و برای مدتی در یکی از مزارع شالیزاری چادر زده بود.
این منبع آگاه با بیان اینکه با توجه به کودک‌آزاری صورت گرفته و اعلام آمادگی از سوی مادر، کودک با دستور قضایی به مادر تحویل داده شده، خاطرنشان کرد : پدر این‌کودک امروز به منظور ارزیابی بیماری حاد روانی به بیمارستان شفا معرفی شد تا نهایتاً در خصوص وضعیت روحی وی و وضعیت پرونده تصمیم‌گیری گردد.


موضوع : درگیری، کودک آزاری
http://khna.ir/71295

دیدگاه شما چیست ؟!