خمام - طرح لایروبی انهار و اگوهای خمام موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورده است
ویژه
در گفتگو با اهالی انتهای خیابان فرهنگ ؛

طرح لایروبی انهار و اگوهای خمام موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورده است

همچنین در روزهای اخیر که هوا از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار است، لزوم شن‌ریزی در این محدوده احساس می‌گردد.

پنج شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۸ KHNA7115

طرح لایروبی انهار و اگوهای خمام که هنوز چند روزی تا تکمیل آن فرصت باقی‌است، به نظر می‌رسد موثر بوده، به گونه‌ای که لایروبی شیجان‌رود با رضایت اهالی انتهای خیابان فرهنگ خمام همراه بوده است.
لایروبی شیجان‌رود که پس از بارندگی‌های شدید اخیر به جهت رفع مشکل آب‌گرفتگی شاهد آن بودیم، به دستور ستاد مدیریت بحران (زیر نظر بخشداری و شورای شهر خمام) توسط اداره‌ی آب و فاضلاب صورت پذیرفت و با توجه پرسش‌هاي مطروحه از اهالی این منطقه، اقدامات صورت‌گرفته رضایت بخش بوده و اين اقدام راه‌حلی به موقع از جانب مسئولین شهری براي جلوگیری از آب‌گرفتگی‌های بعدی معابر و خانه‌هاي مسکوني قلمداد شده است.

پس از بارندگی‌های شدید و برگزاری جلسات ستاد مدیریت بحران، بلافاصله طرح لایروبی توسط اکیپ لایروب کلید خورده و در بارندگی‌های شدید هفته‌ی گذشته که موجب بروز سیل در رشت، انزلی، آستارا، آستانه‌ی اشرفیه، لاهیجان و لنگرود گردید، علاوه بر اینکه در خمام با آب‌‎گرفتگی شدید مواجه نبوده‌ایم، بر موثر بودن این طرح دلالت دارد.
البته با توجه به اينکه گل و لايی که بعد از لایروبی از کف رودخانه بيرون کشيده شده، جاده را به‌حالت بدي در آورده است که رفت و آمد را براي مردم (با توجه به آسفالت نبودن جاده) سخت‌تر نموده، در این‌روزها که هوا از وضعیت مطلوب‌تری برخوردار است، لزوم شن‌ریزی در این محدوده احساس می‌گردد.


دیدگاه شما چیست ؟!