خمام - عملیات نصب سرعت‌گیر در کته‌سر آغاز شد
دهیار روستای کته‌سر خبر داد :

عملیات نصب سرعت‌گیر در کته‌سر آغاز شد

به گفته‌ی رشید فکری، نصب تعداد ۳ سرعت‌گیر به‌همراه علائم هشدار دهنده در نقاط پرحادثه‌ی روستای کته‌سر درحال انجام است.

یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ KHNA70529

دهیار کته‌سر از نصب تعدادی سرعت‌گیر در محدوده‌ی این‌روستا در محور خمام به خشکبیجار خبر داد.
رشید فکری در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه نصب سرعت‌گیرها پیرو مصوبه‌ی شورای ترافیک بخش خمام و در راستای ارتقاء ایمنی جاده، کاهش سرعت و جلوگیری از حوادث و تصادفات در روستای کته‌سر صورت پذیرفته است، ادامه داد : نصب تعداد ۳ سرعت‌گیر به‌همراه علائم هشدار دهنده طی همکاری اداره راه و شهرسازی، پلیس راهور و دهیاری و شورای اسلامی روستای کته‌سر در نقاط پرحادثه‌ی این‌روستا درحال اجرا می‌باشد.

به گزارش خمام‌نیوز، محور خمام به خشکبیجار به عنوان یکی‌از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز استان گیلان به شمار رفته و سخن به گزاف نگفته‌ایم اگر آن‌را با وجود حوادث متعدد منجر به جرح و فوت به عنوان جاده‌ی مرگ قلمداد کنیم. جاده‌ای که خانواده‌های بسیاری را در سالیان اخیر داغدار نموده و وعده‌ی رسیدگی به این جاده‌ی پرحادثه و زخم باز آن در ادوار مختلف التیام نیافته است.
در تازه‌ترین واکنش به وضعیت این‌محور، حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده «امام جمعه‌ی خمام» روز جمعه از طریق تریبون نماز جمعه از نمایندگان شهرستان رشت در مجلس، استاندار، فرماندار و اداره‌ی راه و شهرسازی خواستار رسیدگی به وضعیت محور خمام به خشکبیجار و پیگیری وعده‌های محقق نشده گردیده بود.


موضوع : آسفالت، در روستا
http://khna.ir/70529

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1397/03/21 - 18:41 می‌نویسد :

    dar roostahaye digar ham be chonin chizi niaaz ast, az jomleh dar Rasteh Kenar, keh tasadof balast