خمام - قهرمانی تیم «یاران آتنا» در رقابت‌های چهارجانبه فوتبال بانوان / کاپ قهرمانی به مادر آتنا محمدی اهدا شد
ویژه

قهرمانی تیم «یاران آتنا» در رقابت‌های چهارجانبه فوتبال بانوان / کاپ قهرمانی به مادر آتنا محمدی اهدا شد

مسابقات چهارجانبه فوتبال جام رمضان بانوان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره‌ی آتنا محمدی برگزار شد.

شنبه، ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳ KHNA70433

مسابقات چهارجانبه فوتبال جام رمضان بانوان عصر امروز به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره‌ی آتنا محمدی در چمن مصنوعی پهلوان رضا تقی‌خواه خمام برگزار شد.
در این رقابت‌ها که با حضور تیم‌های یاران آتنا «بندرانزلی»، سپیدرود لیچاه «لشت‌نشاء»، اکباتان خمام و حجاب رشت به صورت دوستانه پیگیری شد، پس از انجام قرعه‌کشی تیم‌های اکباتان و سپیدرود لیچاه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در وقت‌های عادی با نتیجه‌ی ۲ بر ۱ به نفع اکباتان خاتمه یافت و دیدار تیم‌های یاران آتنا و حجاب رشت در بازی دوم با نتیجه‌ی قاطع ۲ بر ۰ به نفع یاران آتنا پایان پذیرفت.

در ادامه بازی رده‌بندی بین تیم‌های سپیدرود لیچاه و حجاب رشت درحالی با نتیجه‌ی ۵ بر ۱ به سود حجاب رشت برگزار شد که این‌تیم توانست مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد، هرچند اختلاف گل در بازی فینال و رقم خوردن نتیجه‌ی ۱۲ بر ۲ موجب شد که تیم اکباتان خمام به مقام دوم اکتفا نموده و یاران آتنا به  عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

به گزارش خمام‌نیوز، مریم ایراندوست «مربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران»، سارا قمی «خانم گل فوتبال بانوان ایران»، زهرا معصومی، معصومه حسرتی، پگاه نوری، ‫هاجر شاه‌ملک‌پور، مژده وثوق و مینا قنبرزاده از جمله بازیکنان حاضر در این دوره از مسابقات بودند.
بنابر این‌گزارش، آتنا محمدی «دروازه‌بان تیم منحل شده‌ی ملوان» چندی پیش به دلیل ایست قلبی در گذشت، که کاپ قهرمانی این‌مسابقات از سوی تیم یاران آتنا به مادر وی اهدا شد.


موضوع : بانوان، فوتبال، گزارش تصویری
http://khna.ir/70433

دیدگاه شما چیست ؟!