خمام - مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقداد برگزار شد
انتخاب یک خمامی برای فرماندهی ؛

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقداد برگزار شد

سرهنگ حسن امینی طی حکمی از سوی سردار محمد عبدالله‌پور «فرمانده سپاه قدس گیلان» به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت معرفی شد.

جمعه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳ KHNA70142

سرهنگ حسن امینی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت معرفی شد.
در مراسم تودیع و معارفه‌ی فرمانده سپاه ناحیه مقداد که ظهر امروز با حضور سردار محمد عبدالله‌پور «فرمانده سپاه قدس گیلان» و جمعی‌از مسئولین و امامان جمعه بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء در مسجد جامع خمام برگزار شد، سرهنگ حسن امینی طی حکمی به‌عنوان فرمانده‌ی جدید سپاه ناحیه مقداد منصوب گردید و از زحمات سرهنگ حمید یحیی‌پور تقدیر به‌عمل آمد.

در حاشیه‌ی این‌مراسم مزار شهدای آستان مقدس امامزاده حسن (ع) و مزار شهید حبیب روحی چوکامی در بقعه آقاباباحسن غبارروبی و گلباران شد و با خانواده‌ی این شهید مدافع حرم و همچنین امام جمعه خمام دیدار شد.

به گزارش خمام‌نیوز، امینی از پاسداران و فرماندهان جوان گیلانی است که حضور در واحد عملیات لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان و همچنین فعالیت در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی این‌استان را در کارنامه کاری خود دارد.
همچنین، یحیی‌پور از آذرماه سال ۱۳۹۴ به عنوان فرمانده سپاه مقداد معرفی شده بود که پس از ۳ سال فعالیت در این ناحیه، اردیبهشت‌ماه سال جاری به عنوان فرمانده جدید سپاه املش معرفی شد.
گفتنی است، سپاه ناحیه مقداد متشکل از بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء می‌باشد.


موضوع : سپاه، گزارش تصویری، معارفه
http://khna.ir/70142

۱ دیدگاه

  • مهدی در مورخ 1397/03/12 - 01:19 می‌نویسد :

    عجب!!!!!!!!!!!!