خمام - شکستن آسفالت و حفاری برای انشعاب آب، چند روز پس‌از روکش آسفالت!
ویژه
در محدوده‌ی خواچکین ؛

شکستن آسفالت و حفاری برای انشعاب آب، چند روز پس‌از روکش آسفالت!

به گفته‌ی وی، برای شکستن آسفالت و کندن جاده نظارتی از سوی شهرداری صورت نگرفته و به جای حفاری جاده‌ی خاکی، بخشی‌از جاده‌ی آسفالت حفاری گردیده است.

دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ KHNA69880

رئیس شورای اسلامی روستای خواچکین از شکستن آسفالت و حفاری آن از سوی آبفا برای انشعاب آب گلایه کرد.
مهران نیکو در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه بیش‌از ۴ کیلومتر از جاده‌ی اصلی روستای خواچکین با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان درحال روکش آسفالت است، عنوان کرد : ظهر امروز پس‌از بازدید سیدمحمد احمدی «فرماندار شهرستان رشت» از این‌طرح شاهد بوده‌ایم که آبفا جاده را به بهانه‌ی انشعاب کنده و حفاری نموده، درحالی که این‌بخش از جاده تنها چند روز است که روکش گردیده است.
وی با بیان اینکه مجوز آبفا برای حفاری مربوط به جاده‌ی خاکی بوده اما حدود ۲ متر از آسفالت آسیب دیده، تصریح کرد : آبفا معتقد است که بخش مذکور در محدوده‌ی شهر خمام واقع شده و برای این منظور با شهرداری خمام مکاتبه نموده، اما این‌طرح به عنوان روکش آسفالت راه روستایی با اعتبار مصوب سال ۹۶ از سوی نمایندگان مجلس، بخشداری، شورای اسلامی روستا و دهیاری خواچکین پیگیری گردیده است.
این عضو شورا با تاکید بر آنکه برای شکستن آسفالت و کندن جاده نظارتی از سوی شهرداری صورت نگرفته، ادامه داد : پروژه روکش آسفالت خواچکین هم‌اکنون درحال اجرا است و اقدام آبفا موجب گله‌مندی اهالی روستای خواچکین شده است.
به گفته‌ی نیکو، بخشی از روستای خواچکین در سال‌های اخیر به محدوده‌ی شهر خمام ملحق گردیده، اما با توجه به آنکه شهرداری تنها در خصوص جمع‌آوری زباله از معبر اصلی به خدمت رسانی می‌پردازد، لازم است تکلیف مردم در زمینه‌ی تقسیمات کشوری جدید که ارتباط مستقیم با ارائه خدمات به مردم دارد مشخص شود.

به گزارش خمام‌نیوز، با توجه به آنکه یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریتی در سازمان‌ها و ارگان‌ها بحث بهره‌وری و مدیریت هزینه‌ها بوده، به این‌معنی که کمترین اتلاف منابع را داشته و با استفاده از منابع موجود بتوان بالاترین عملکرد را داشت، انتظار می‌رود از اتلاف بیت‌المال به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها و دوباره‌کاری‌ها جلوگیری گردد.
شایان ذکر است، چندی پیش خبری در خصوص برچیدن بخشی‌از کاشی‌های جدید پیاده‌رو به بهانه‌ی عبور کابل از طریق خمام‌نیوز منتشر شده بود.


دیدگاه شما چیست ؟!