خمام - مدیرعامل و اعضای هیات رئیسه باشگاه ورزشی شهرداری خمام معارفه شدند
در سالن کنفرانس شهرداری ؛

مدیرعامل و اعضای هیات رئیسه باشگاه ورزشی شهرداری خمام معارفه شدند

مدیرعامل و اعضای هیات رئیسه باشگاه ورزشی شهرداری خمام پیش‌ازظهر امروز در سالن کنفرانس شهرداری معرفی شدند.

پنج شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ KHNA69652

مدیرعامل و اعضای هیات رئیسه باشگاه ورزشی شهرداری خمام پیش‌ازظهر امروز در سالن کنفرانس شهرداری معرفی شدند.
در این جلسه که با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، مسئول اداره ورزش و مسئولین هیات‌های مختلف ورزشی برگزار شد، اسماعیل احمدنیا از سوی موسی فکور به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه شهرداری معرفی گردید و سیدمهدی سعادتی، مهدی عاشوری، سیدمجتبی حسینی‌نسب و علیرضا پورهادی به عنوان اعضای هیات رئیسه معارفه شدند.

مدیرعامل جدید باشگاه شهرداری خمام در این جلسه با بیان اینکه توجه به امور جوانان و امر ورزش حائز اهمیت می‌باشد، عنوان کرد : باشگاه ورزشی شهرداری خمام تنها مختص به ورزش فوتبال نبوده و به عنوان یک باشگاه ورزشی و فرهنگی می‌تواند به رشته‌های مختلف ورزشی بپردازد، که این‌موضوع طی برنامه‌ریزی‌های آتی و با بهره‌گیری از مشارکت اهالی ورزش صورت خواهد پذیرفت.
اسماعیل احمدنیا استعدادیابی از داخل روستاهای بخش خمام را در کنار بهره‌گیری از استعدادهای شهر امری ضروری دانسته و تصریح کرد : باید بتوانیم به سمت پرورش قهرمانان در سطوح مختلف حرکت نماییم.
به گفته‌ی وی، در سال‌های گذشته کارهای خوبی صورت پذیرفت، اما باید تلاش‌های مضاعف صورت گیرد، به خصوص که در شهر خمام تنها یک زمین فوتبال وجود دارد که جوابگوی نیازهای شهری با جمعیت حدود ۲۱ هزار نفر نمی‌باشد.
وی با تاکید بر اینکه زمین فوتبال علی بحری نیازمند نگهداری و رسیدگی می‌باشد، ادامه داد : چمن کردن زمین، زیرسازی و … نیازمند هزینه‌ای حدود ۱ میلیارد تومانی می‌باشد که در شرایط فعلی این هزینه‌کرد برای شهرداری مقدور نمی‌باشد، اما تلاش می‌کنیم به بهبود و توسعه‌ی جایگاه تماشاگران و رنگ‌آمیزی و تجهیز ساختمان موجود در این زمین پرداخته و ان‌شاالله با همراهی هیات مدیره بتوانیم در آینده سالن و اتاق جلسات باشگاه را در محل زمین علی بحری احداث نماییم.

به گزارش خمام‌نیوز، در جریان این‌جلسه حمیدرضا نیک‌نژاد به عنوان سرپرست باشگاه، رضا فتحتویی‌نژاد به عنوان خزانه‌دار، رضا رستمی به عنوان مسئول بدنسازی و هادی خدامهری به عنوان مسئول تدارکات معارفه شده و از زحمات علیرضا پورهادی به عنوان مدیرعامل اسبق باشگاه شهرداری خمام تجلیل شد.
این گزارش می‎افزاید، سیدرضی مودب‌پور «رئیس شورا و مسئول هیات فوتبال خمام» در این جلسه حضور نداشت.


موضوع : شهرداری، فوتبال، گزارش تصویری، معارفه
http://khna.ir/69652

دیدگاه شما چیست ؟!