خمام - تیم هیات والیبال رشت به نائب قهرمانی لیگ نوجوانان گیلان دست یافت
با حضور والیبالیست خمامی در ترکیب تیم رقم خورد ؛

تیم هیات والیبال رشت به نائب قهرمانی لیگ نوجوانان گیلان دست یافت

این دیدارها با حضور ۲۷ تیم گیلانی به مدت ۲ ماه پیگیری شد و امیرمحمد وقاری «والیبالیست خمامی» با حضور در ترکیب تیم هیات والیبال رشت، در نائب قهرمانی این‌تیم سهیم بود.

یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ KHNA68981

تیم هیات والیبال رودسر روز گذشته در سالن تختی رشت و در دیدار فینال لیگ والیبال نوجوانان گیلان با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مقابل تیم هیات والیبال رشت به برتری دست یافت و به مقام قهرمانی دست یافت.
این‌تیم برای رسیدن به فینال در دیدار نیمه‌نهایی مقابل آکادمی شیرتری به برتری ۳ بر ۰ دست یافته بود و در دیدار نیمه پایانی در ۳ ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ رقیب فومنی را شکست داده است.
از سوی دیگر، هیات والیبال رشت در مرحله نیمه پایانی موفق شد هیات والیبال انزلی را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد. این‌تیم ست نخست را با نتیجه ۲۲ بر ۲۵ به رقیب واگذار کرد و در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز از میدان بیرون آمد.

به گزارش خمام‌نیوز، این دیدارها با حضور ۲۷ تیم گیلانی به مدت ۲ ماه پیگیری شد و امیرمحمد وقاری «والیبالیست خمامی» با حضور در ترکیب تیم هیات والیبال رشت، در نائب قهرمانی این‌تیم سهیم بود.


موضوع : والیبال
برگرفته از : فارس
http://khna.ir/68981

دیدگاه شما چیست ؟!