خمام - هیات شطرنج خمام با نتیجه ۳ بر ۱ تیم شهرداری خمام را مغلوب کرد
در رقابت‌های لیگ برتر شطرنج گیلان ؛

هیات شطرنج خمام با نتیجه ۳ بر ۱ تیم شهرداری خمام را مغلوب کرد

تیم‌های خمامی هیات شطرنج خمام، شهرداری خمام و نمایندگی بیمه کشاورزی خمام با ۱۱، ۷ و ۶ امتیاز به ترتیب در رده‌های پنجم، هشتم و یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱ KHNA63949

هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر شطرنج استان گیلان عصر جمعه در تالار مهد اندیشه رشت پیگیری شد.
در بازی‌های انجام شده تیم بانک ملی طی یک بازی حساس که حکم فینال را داشت توانست با نتیجه ۳,۵ بر ۰,۵ تیم باشگاه شطرنج نخبگان را از پیش رو بردارد و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها عملاً قهرمان این مسابقات باشد، چرا که در هفته پایانی تیم بانک ملی در حالی به مصاف تیم آرین شاندرمن می‌رود که تا پایان ۱۰ دور از این رقابت‌ها حتی یک پیروزی هم نداشته است.
در بازی‌های دیگر تیم باشگاه شطرنج استادبزرگ همایون توفیقی با نتیجه جالب ۳ بر ۱ توانست تالار آریای لوشان را مغلوب کرده و تیم هیات شطرنج خمام توانست دربی خمام مقابل شهرداری این شهر را با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع خود خاتمه دهد، اما نمایندگی بیمه کشاورزی خمام در طی یک بازی سخت با همین نتیجه بازی را به راه افتخار فومن واگذار کرد تا وضعیت سختی جهت ماندن در لیگ برتر داشته باشد.
در ادامه، منطقه آزاد انزلی با نتیجه ۳ بر ۱ آرین شاندرمن را شکست داد تا شاندرمن دهمین باخت فصل خود را تجربه کرده باشد ؛ البته بازی تیم‌های باشگاه شطرنج نوین و دنیای فلز رشت نیز ۲ بر ۲ به تساوی انجامید.
در جدول رده‌بندی تیم بانک ملی با ۱۸ امتیاز اول است، تیم باشگاه شطرنج نخبگان با همین امتیاز و به دلیل پوئن شکنی دوم است و دنیای فلز رشت و تالار آریای لوشان با ۱۴ امتیاز در رده‌های دوم و چهارم قرار دارند. همچنین تیم‌های خمامی هیات شطرنج خمام، شهرداری خمام و نمایندگی بیمه کشاورزی خمام با ۱۱، ۷ و ۶ امتیاز به ترتیب در رده‌های پنجم، هشتم و یازدهم جدول رده بندی قرار گرفته‌اند.


موضوع : شطرنج
http://khna.ir/63949

دیدگاه شما چیست ؟!