خمام - از برگزاری جشنواره یخ‌دربهشت ایران در خمام تا جانمایی المان یخ‌دربهشت در این‌شهر / شهرداری مجموعاً ۳ میلیارد تومان بدهی دارد
شهردار خمام خبر داد :

از برگزاری جشنواره یخ‌دربهشت ایران در خمام تا جانمایی المان یخ‌دربهشت در این‌شهر / شهرداری مجموعاً ۳ میلیارد تومان بدهی دارد

موسی فکور با اشاره به بودجه ۵ میلیارد تومانی امسال شهرداری خمام، تصریح کرد : این شهرداری در مجموع ۳ میلیارد تومان بدهی دارد.

سه شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ KHNA63328

موسی فکور در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهری خمام، اظهار کرد : اقدامات زیربنایی اولویت شهرداری و شورای پنجم شهر خمام است.
وی با بیان اینکه در حوزه فیبر نوری برنامه‌های ویژه‌ای وجود دارد، گفت : دوربین‌های شهری به زودی در شهر خمام نصب می‌شود.
شهردار خمام با تاکید بر اینکه راه و شهرسازی باید کمک ویژه‌ای با حوزه کنارگذر این شهر داشته باشد، گفت : خمام ظرفیت‌های بالایی برای تبدیل شدن به شهرستان دارد.
وی تبدیل بخش خمام به شهرستان را از مهمترین خواسته‌های مردم این بخش دانست و تصریح کرد : خمام در مسیر کریدور شمال به جنوب قرار گرفته و جزء نزدیکترین شهرهای گیلان به منطقه آزاد انزلی و فرودگاه بوده و ظرفیت‌های بالایی در حوزه جذب سرمایه گذار دارد.
شهردار خمام با بیان اینکه شهرداری دارای وظایف فرهنگی، عمرانی و اجتماعی است، بیان کرد : بودجه شهرداری‌ها اغلب از منابع مردمی تهیه می‌شود.
فکور با اشاره به بودجه ۵ میلیارد تومانی امسال شهرداری خمام، تصریح کرد : این شهرداری در مجموع ۳ میلیارد تومان بدهی دارد.
وی با بیان اینکه خمام قطب تولید یخ‌دربهشت در کشور است، خاطرنشان کرد : جشنواره یخ‌دربهشت نیمه نخست سال آینده در شهر خمام برگزار می‌شود و در تلاشیم المان یخ‌دربهشت را در ورودی این شهر نصب کنیم.


موضوع : شهرداری، وعده
منبع : فارس
http://khna.ir/63328

دیدگاه شما چیست ؟!

برگزاری جشنواره یخ‌دربهشت
۲,۰۱۴ روز گذشت