خمام - لزوم سرعت بخشیدن به تکمیل ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه پاسداران
در جلسه شورای آموزش و پرورش مطرح شد ؛

لزوم سرعت بخشیدن به تکمیل ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه پاسداران

جلسه شورای آموزش و پرورش خمام روز گذشته در سالن اجتماعات مجتمع دهکده ساحلی برگزار شد.

دوشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ KHNA63269

مهدی حاجتی در جلسه شورای آموزش و پرورش خمام که روز گذشته در سالن اجتماعات مجتمع دهکده ساحلی برگزار شد با اشاره به نقش مهم شوراها در حل و فصل مشکلات آموزش و پرورش، عنوان کرد : این شوراها با وجود حضور اقشار برگزیده جامعه، نقش چشمگیری در ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش داشته‌اند، بطوریکه برگزاری ۳۰۴ جلسه و ۱ هزار و ۳۳۳ مصوبه در شوراهای مختلف آموزش و پرورش استان در سال گذشته نشان از پویایی این نهاد دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به برگزاری همایش شوراهای آموزش و پرورش استان گیلان در ۲۸ دی‌ماه اشاره کرده و افزود : حضور استاندار، تعدادی از نمایندگان مجلس، ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و شهرداران در این مراسم حاکی از اهمیت والای آموزش و پرورش دارد.
این مسئول فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در احقاق حقوق فرهنگیان با وجود مضایق اقتصادی را ستودنی خواند و تصریح کرد : با توجه به کاهش جمعیت دانش آموزی از ۱۹ میلیون در سال ۸۴ به ۱۳ میلیون دانش آموز در حال حاضر، ضروری است برای افزایش ارائه کیفیت خدمات رفاهی و اقتصادی به فرهنگیان متناسب با تعداد دانش آموزان برنامه ریزی شود، که در این راستا دولت یازدهم گام‌های خوبی برداشته است و این روند در دولت حاضر هم ادامه دارد.

بخشدار خمام در ادامه‌ی این جلسه، گفت : انقلاب اسلامی با رویکرد فرهنگی سبب تحول عظیمی در بخش‌های آموزشی بوده است، که امیدواریم این توفیقات ادامه داشته باشد.
علیرضا مسچیان همچنین سرعت بخشیدن به تکمیل ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه پاسداران را خواستار شد.

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده «امام جمعه خمام» در بخش دیگری از جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش از ظرفیت‌های بزرگی برخوردار بوده است، یادآور شد : تشکیل کارگروه‌های تخصصی و استفاده از قابلیت‌های حوزه‌های علمیه و بسیج در تقویت مسائل پرورشی راه‌گشا می‌باشد.

رئیس آموزش و پرورش خمام در پایان جلسه به میزبانی مسابقات قرآن، عترت و نماز برای پنجمین سال پیاپی توسط بخش خمام اشاره کرده و خاطرنشان کرد : اصلاح و به‌روزآوری سامانه گرمایشی مدارس و مرمت ۱۰ مدرسه در قالب طرح هجرت بخشی از اقدامات آموزش و پرورش خمام در سال گذشته است.
محمود کنعانی، افزود : استقرار پایه‌ی دوازدهم یکی از مهمترین دغدغه‌های آموزش و پرورش در این بخش است که آماده‌سازی فضاهای آموزشی و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در حال انجام است.


موضوع : آموزش و پرورش
منبع : آموزش و پرورش
http://khna.ir/63269

دیدگاه شما چیست ؟!