خمام - آذر جلالی به عنوان رئیس جدید تامین اجتماعی شعبه خمام معارفه شد

آذر جلالی به عنوان رئیس جدید تامین اجتماعی شعبه خمام معارفه شد

آذر جلالی‌سرعتی طی حکمی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به عنوان رئیس جدید شعبه خمام منصوب شد.

چهارشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ KHNA63134

پیرو انتصاب کوروش اشرفی «رئیس اسبق تامین اجتماعی شعبه خمام» به‌عنوان سرپرست تامین اجتماعی شهر صنعتی رشت، آذر جلالی‌سرعتی «معاون اداری مالی شعبه ۲ رشت» طی حکمی از سوی جمیل حق‌پرست «مدیرکل تامین اجتماعی گیلان» به عنوان رئیس جدید شعبه خمام منصوب گردید.
جمیل حق‌پرست در مراسم معارفه جلالی که با حضور مدیرکل، معاون اداری مالی استان و دیگر مسئولین برگزار شد، با اشاره به اینکه قریب به ۴۰ درصد از پرسنل تامین اجتماعی استان گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند، اظهار داشت : بهره گیری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانوان شاغل یکی از راهبردهای مدیریتی سازمان‌های موفق می‌باشد.
وی با اشاره به ضرورت پویایی و تغییر در فضای کار به منظور استفاده از تجربیات و تخصص پرسنل کارآمد، ابراز امیدواری نمود تا همسو با رویکردهای دولت و استاندار گیلان در عرصه‌ی مدیریتی، بکارگیری بانوان و نیروهای جوان در پست‌های مدیریتی بتواند راهکاری مناسب در تقویت فرایندها و شیوه‌های اجرایی در مسیر بهبود خدمات گردیده و رضایتمندی مخاطبان سازمانی را سبب شود.
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان از جلالی به عنوان یکی از کارمندان فعال، خوش‌فکر و دقیق، با سوابق درخشان در حوزه مالی و اداری یاد نمود.

گفتنی‌است، آذر جلالی با بیش از ۲۴ سال سابقه کاری، مسئولیت امور مالی شعبه ۲ رشت و معاونت اداری مالی این واحد تابعه را طی سال‌های اخیر بر عهده داشته و دومین رئیس شعبه زن در تامین اجتماعی گیلان به شمار می‌رود.


موضوع : تامین اجتماعی، معارفه
منبع : روابط عمومی تامین اجتماعی
http://khna.ir/63134

دیدگاه شما چیست ؟!