خمام - شرایط آبی به وجود آمده قابل پیش‌بینی بود، اما تاکنون اقدام مؤثری برای مقابله با آن صورت نگرفته است
بخشدار خمام در جلسه کمیته توزیع آب کشاورزی :

شرایط آبی به وجود آمده قابل پیش‌بینی بود، اما تاکنون اقدام مؤثری برای مقابله با آن صورت نگرفته است

مسچیان با انتقاد از عدم همکاری مناسب برخی ادارات با کشاورزان، گفت : عدم ارائه لوله‌های پلی‌اتیلن به کشاورزان سبب می‌شود تا از افزایش سرعت روند آب‌رسانی در بخش کشاورزی جلوگیری شود.

دوشنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰ KHNA63065

علیرضا مسچیان در دومین جلسه‌ی کمیته توزیع آب کشاورزی شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه بخش خمام ۱۱ هزار و ۲۸۰ هکتار اراضی زیر کشت دارد، عنوان کرد : شرایط آبی به وجود آمده از قبل هم قابل پیش‌بینی بود، اما اقدام مؤثری تاکنون برای مقابله با آن صورت نگرفته است.
این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر هرکسی بخواهد در نهرها لوله‌کشی و دیوارچینی می‌کند، افزود : انجام این امور خودسرانه سبب مسدود شدن نهرها، طغیان آن‌ها و عدم آب‌رسانی مناسب به زمین‌های کشاورزی می‌شود.
بخشدار خمام با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح تجهیز، خاطرنشان کرد : تاکنون حدود ۱ هزار و ۴۰۰ هکتار زمین مورد مطالعه قرار گرفته، که از این میان ۵۲۸ هکتار انجام شده است.
مسچیان با انتقاد از عدم همکاری مناسب برخی ادارات با کشاورزان، تصریح کرد : عدم ارائه لوله‌های پلی‌اتیلن به کشاورزان سبب می‌شود تا از افزایش سرعت روند آب‌رسانی در بخش کشاورزی جلوگیری شود.


موضوع : بخشداری، کشاورزی
منبع : فارس
http://khna.ir/63065

دیدگاه شما چیست ؟!