خمام - فیلم «ناجه» در دهنه‌سر شیجان فیلمبرداری شد
با حضور ۵ خمامی ؛

فیلم «ناجه» در دهنه‌سر شیجان فیلمبرداری شد

طاهره عموزاده و فهیمه مومنی «بازیگران»، مهرزاد فکری «دستیار و برنامه‌ریز»، نیلوفر زیبایی «منشی صحنه» و مهدی نوروزی «تدارکات» از جمله عوامل خمامی فیلم بلند «ناجه» هستند که بخشی از لوکیشن‌های آن در روستای دهنه‌سر شیجان بوده است.

پنج شنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ KHNA62850

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان فیلم «ناجه» ظهر امروز با بیان اینکه ابتدا قرار بود این فیلم تحت عنوان «آرزو» باشد، اما به دلیل وجود دیالوگ‌های گیلکی تصمیم به استفاده از نام «ناجه» گرفته شد، گفت : ناجه یک فیلم بومی بلند است که روایت‌گر داستان پدر و دختری است که در روستا زندگی کرده و یک تضاد شدید بین مدرنیته و سنت بین آنها در جریان است.
ابراهیم نعمتیان در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز با تاکید بر اینکه «ناجه» یک فیلم مستقل بوده و تلویزیونی نیست، افزود : شرکت در فستیوال‌های فیلم سینمایی داخلی و خارجی مدنظر می‌باشد.
به گفته‌ی وی، محمدرضا فتحی، طاهره عموزاده، حدیث نیکرو و فهیمه مومنی به عنوان بازیگر، مهرزاد فکری به عنوان دستیار و برنامه‌ریز، علیرضا محزون به عنوان مدیر تولید، محمدرضا دلشاد به عنوان فیلمبردار، بهرام طالب‌سربازی به عنوان طراح صحنه و جاوید حسینی به عنوان صدابردار از جمله عوامل این فیلم هستند.

طراح صحنه‌ی فیلم «ناجه» همچنین در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به پرداخته شدن به معضلات اجتماعی در جوانان نسل امروز در داستان این فیلم، تصریح کرد : ۴ روز از فیلمبرداری در روستای دهنه‌سر شیجان صورت پذیرفته و با وجود آنکه فشار بسیاری در خصوص تدارکات کار وجود داشت، اما از نظر جوی موقعیتی که مدنظرمان بود وجود داشته است.
بهرام طالب‌سربازی، ادامه داد : محور اصلی در طراحی صحنه بهره‌گیری از فضای طبیعت بوده و خمام نیز از طبیعت بکر و فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده است.
وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم سایر فیلمسازان برای انتخاب لوکیشن‌ها نگاهی به بخش خمام داشته باشند، اذعان داشت : هر زمان صحبت از دریا و مرداب به میان می‌آید اولین گزینه بندر انزلی بوده است، اما به شخصه در کارهای بعدی طبیعت خمام را در اولویت قرار خواهم داد.

به گزارش خمام‌نیوز، طاهره عموزاده و فهیمه مومنی «بازیگران»، مهرزاد فکری «دستیار و برنامه‌ریز»، نیلوفر زیبایی «منشی صحنه» و مهدی نوروزی «تدارکات» از جمله عوامل خمامی فیلم بلند «ناجه» هستند که بخشی از لوکیشن‌های آن در روستای دهنه‌سر شیجان بوده است.
گفتنی است، علیرضا مسچیان «بخشدار خمام» ظهر امروز با حضور در لوکیشن فیلمبرداری با عوامل این فیلم دیدار و گفتگو کرد.


موضوع : بازیگران، در روستا، گزارش تصویری
http://khna.ir/62850

دیدگاه شما چیست ؟!