خمام - راهپیمایی گرامیداشت حماسه ۸ و ۹ دی در خمام برگزار شد
گزارش تصویری ؛

راهپیمایی گرامیداشت حماسه ۸ و ۹ دی در خمام برگزار شد

اجتماع بزرگ طلایه داران بصیرت با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدر مصلحی «وزیر سابق اطلاعات» ساعت ۱۰ صبح روز شنبه «۹ دی» در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار خواهد شد.

جمعه، ۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰ KHNA62634

نمازگزاران جمعه در شهر خمام ظهر امروز همانند برخی دیگر از شهرهای استان گیلان با راهپیمایی و دادن شعار «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» و «مرگ بر فتنه‌گر» حماسه ۸ و ۹ دی را گرامی داشتند.
۸ دی ۸۸ مردم گیلان یک روز زودتر از دیگر مناطق ایران در حمایت از ولایت فقیه و محکومیت فتنه گران به صحنه آمدند.

گفتنی است، اجتماع بزرگ طلایه داران بصیرت با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدر مصلحی «وزیر سابق اطلاعات» ساعت ۱۰ صبح روز شنبه «۹ دی» در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است، کانون فرهنگی تبلیغی امام رضا (ع) خمام طی بیانیه‌ای حمایت خود را از حماسه ۹ دی اعلام داشته و با بیان اینکه راهپیمایی ۹ دی مهمترین راهپیمایی این نظام است که خط فکری ما را برای خدمت به مردم و حاکمیت قانون بر هر چیزی مشخص می‌نماید، عنوان کرده : ما جوانان انقلابی بخش خمام اعلام میداریم تا آخرین نفس برای مطالبه بحق خود در برابر اهداف انقلاب اسلامی که همان استقلال و دموکراسی و دوری از ظلم و فساد است در کنار ولایت فقیه و رهبر عزیزمان می‌مانیم و با هر آنکه بخواهد با این نظام مقدس دشمنی کند با تمام وجود مبارزه خواهیم کرد.


موضوع : 9 دی، راهپیمایی، گزارش تصویری
http://khna.ir/62634

دیدگاه شما چیست ؟!