خمام - عدم ترمیم اصولی آسفالت موجب افزایش میزان خسارات گردیده است
لزوم توجه مسئولین ؛

عدم ترمیم اصولی آسفالت موجب افزایش میزان خسارات گردیده است

به گفته‌ی یکی از شهروندان، در مدت اخیر یک دستگاه خودروی هیوندا النترا دچار خسارت شد، منحرف شدن خودروی دیگری به مصدوم شدن یک عابر منجر شد، یک دستگاه خودروی پژو پرشیا واژگون گردید و تعدادی راکب موتورسیکلت دچار سانحه شدند.

چهارشنبه، ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ KHNA62584

چندی پیش بود که تصویری توسط خمام‌نیوز از وضعیت ترمیم آسفالت محدوده‌ی پل غیرهمسطح شهر خمام با استفاده از سیمان و بهره‌گیری از بلوک سیمانی در میانه‌ی عرض خیابان به عنوان علائم هشدار دهنده منتشر گردید، که دیری نپایید و مجدداً به دلیل عدم ترمیم اصولی دچار آسیب شد.

در این راستا، یکی از همشهریان در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز با بیان اینکه در مدت اخیر یک دستگاه خودروی هیوندا النترا دچار خسارت شد، منحرف شدن خودروی دیگری به مصدوم شدن یک عابر پیاده منجر شد، یک دستگاه خودروی پژو پرشیا واژگون گردید و تعدادی راکب موتورسیکلت دچار سانحه شدند، افزود : میزان خسارت وارده به گفته‌ی صاحب خودروی هیوندا ۴,۶ میلیون تومان بوده و وی معتقد است هزینه ترمیم آسفالت نقطه‌ی مذکور به مراتب از خسارت وارده به خودرو کمتر است.
این شهروند با بیان اینکه احتمال بروز حوادث در تاریکی شب و همچنین روزهای بارانی به دلیل ترمز و تغییر مسیر ناگهانی خودروها افزایش می‌یابد، یادآور شد : خودروی یکی از مسئولین که در کناره‌ی جاده پارک شده بود نیز با تغییر مسیر یک خودروی عبوری دچار خسارت شد.

به گزارش خمام‌نیوز، در ماه‌های اخیر تصاویر مختلفی از چاله‌های آسفالت در خیابان‌های دیگر به تحریریه‌ی خمام‌نیوز ارسال شده که از بروز خسارت به خودروها، به خصوص پنچر شدن آنها پس‌از افتادن به درون چاله‌ها حکایت داشته است.


موضوع : آسفالت، ویدئو
http://khna.ir/62584

دیدگاه شما چیست ؟!