خمام - نمایشگاه گروهی نقاشی «ساعت پنج عصر» در نگارخانه کوچه باغ افتتاح شد
با ۳۲ اثر از ۵ هنرمند ؛

نمایشگاه گروهی نقاشی «ساعت پنج عصر» در نگارخانه کوچه باغ افتتاح شد

نمایشگاه نقاشی‌های مظفر تقوا بلسی، داریوش حسینی، محمد خلیلی، محمد زحمتکش و داور یوسفی تحت عنوان «ساعت پنج عصر» در نگارخانه کوچه باغ افتتاح شد.

شنبه، ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ KHNA62414

نمایشگاه نقاشی‌های مظفر تقوا بلسی، داریوش حسینی، محمد خلیلی، محمد زحمتکش و داور یوسفی تحت عنوان «ساعت پنج عصر» با نمایش گذاشتن ۳۲ اثر در نگارخانه کوچه باغ روستای گورابجیر صحرا افتتاح شد.

یکی از هنرمندانی که به ارائه‌ی آثار خود در این نمایشگاه گروهی پرداخته با بیان اینکه نمایشگاه ساعت پنج عصر برگرفته از عنوان شعری از فدریکو گارسیا لورکا بوده، اما موضوع آثار نمایشگاه به لحاظ مفهومی ارتباطی با موضوع شعر مذکور ندارد، گفت : ۵ هنرمند نقاش آثار خود با سبک و سیاق متفاوت را در معرض دید هنردوستان قرار داده‌اند.
محمد زحمتکش با بیان اینکه ۹ اثر از مجموع ۳۲ اثر این‌نمایشگاه توسط وی نقاشی شده که به موضوع طبیعت استان گیلان اشاره دارد، افزود : این پنجمین نمایشگاهی است که به صورت انفرادی و گروهی در نگارخانه کوچه باغ برگزار نموده‌ام.

هنرمند دیگری در گفتگو با خمام‌نیوز با تاکید بر وجود سبک‌های مختلف در آثار هنرمندان، تصریح کرد : با ۷ اثر در این نمایشگاه شرکت نموده‌ام که تحت تاثیر از سبک‌های بزرگ تاریخ و هنر بوده و این نمایشگاه گروهی مخاطبین را کنجکاو می‌کند تا با مشاهده آثار هر هنرمند و رجوع به آثار هنرمند دیگر وارد فضای کاری متفاوتی شوند.
مظفر تقوا بلسی، افزود : شخصاً نگاهم در آثار به طبیعت بوده و با وجود آنکه سال‌ها از زادگاهم دور بوده‌ام، اما هیچوقت نگاهم به طبیعت گیلان کمرنگ نشده و البته به نوعی انسان و شخصیت‌هایش را در آثار اخیر خود وارد نموده‌ام.

به گزارش خمام‌نیوز، نمایشگاه «ساعت پنج عصر» تا ۸ دی‌ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.


موضوع : گزارش تصویری، نقاشی
http://khna.ir/62414

دیدگاه شما چیست ؟!