خمام - به‌جای تمسخر، به تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ انرژی مثبت دهیم
سارا قمی، بازیکن خمامی شهرداری بم :

به‌جای تمسخر، به تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ انرژی مثبت دهیم

بازیکن تیم فوتبال بانوان شهرداری بم، گفت: نمی‌دانم چرا مردم به‌جای انگیزه دادن و حمایت از حالا باخت تیم ملی را در جام جهانی پیش‌بینی می‌کنند.

سه شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ KHNA61651

سارا قمی با بیان اینکه در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم شهرداری سیرجان رفتیم، عنوان کرد : برای پیروزی برابر این تیم خیلی انگیزه داشتیم و از چند روز قبل برایشان کری می‌خواندیم.
وی، افزود : فصل پیش به‌دلیل یک‌سری اتفاقات در بازی با شهرداری سیرجان نتوانستیم عنوان قهرمانی را به‌دست بیاوریم، اما در این فصل جبران کردیم ؛ در طول بازی تیم برتر بودیم و حق ما پیروزی در این دربی بود.
بازیکن هافبک چپ شهرداری بم، ادامه داد : تیم همدل و یکدستی داریم که برای قهرمانی در این فصل آماده است. به هیچ وجه نمی‌خواهیم قهرمانی را به تیم دیگری بدهیم. اگر به همین منوال پیش برویم قهرمانی این فصل را به دست می‌آوریم.
این بازیکن خمامی، یادآور شد : پس از دوازده سال بازی در پست فوروارد امسال در پست هافبک چپ حضور دارم و در طول لیگ تنها دو گل را به ثمر رسانده‌ام و این در حالی است که ۵ دوره خانم گلی لیگ را داشتم اما این فصل به‌دلیل تغییر پستم در زمین تعداد گل‌هایم بسیار کم است.
وی، تصریح کرد : در مقایسه با سال گذشته لیگ برتر بانوان به لحاظ کیفی رشد بهتری داشته است. اگرچه هنوز هم تیم‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند و شاهد هستیم که برخی از تیم‌ها توانایی حضور در بازی‌های خارج از خانه را ندارند، با وجود این، به هر زحمتی هست تمرین می‌کنند و برای مسابقات خود را آماده می‌کنند.
بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان اشاره‌ای هم به حضور تیم ملی ایران در گروه مرگ جام جهانی داشت و دراین‌باره گفت : با تیم‌های قدرتمندی همگروه شدیم، اما تیم ایران هم تیم دست‌وپا بسته‌ای نیست. ما ایرانی‌ها همواره از پس کارهای سخت برآمده‌ایم، این بار هم موفق خواهیم شد، نباید نا امید بود.
قمی، اظهار داشت : برخی‌ها حضور ما را در گروه مرگ به‌تمسخر گرفته‌اند و در پیش‌بینی‌هایشان از حالا ما را بازنده می‌دانند. ای‌کاش به‌جای جوک ساختن و خندیدن از این تیم حمایت کنند. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، پس به‌جای نا امیدی به این تیم انرژی مثبت بدهیم تا ملی‌پوشان کشورمان با انگیزه به مصاف حریفان بروند.
به گفته‌ی وی، من در جام جهانی طرفدار اسپانیا هستم و امیدوارم تنها باخت این تیم را برابر ایران ببینم.


موضوع : بانوان، فوتبال
منبع : تسنیم
http://khna.ir/61651

دیدگاه شما چیست ؟!