خمام - قهرمانی و نائب قهرمانی تیم‌های گیلانی در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال روی میز باشگاه‌های کشور
با حضور ۳ خمامی رقم خورد ؛

قهرمانی و نائب قهرمانی تیم‌های گیلانی در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال روی میز باشگاه‌های کشور

علی گلپور «از تیم باشگاه امید آستانه اشرفیه» و امید اسدپور و سالار علیجانی «از تیم راهوران گیلان» شرکت کنندگان خمامی حاضر در این رقابت‌ها بوده که در ترکیب تیمی بر سکوی اول و دوم ایستادند.

پنج شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ KHNA61563

دور رفت رقابت‌های فوتبال روی میز لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های کلینیک باران و بنیان از استان مازندران، باشگاه امید آستانه اشرفیه و راهوران از استان گیلان، ارقام تراشه پارسیان از استان مرکزی، نیکان از استان البرز، باشگاه امین شیراز از استان فارس، نوتریکا از استان کرمان، و تیم‌های استان‌های خراسان جنوبی، زنجان و کردستان حضور داشتند.
این رقابت‌ها در آستانه اشرفیه به صورت دوره‌ای و به شیوه مسابقات جهانی برگزار شد و در نهایت چهار تیم امید آستانه اشرفیه، راهوران گیلان، کردستان و زنجان «به‌عنوان تیم‌های اول تا چهارم» به لیگ برتر کشور در سال ۹۷ راه پیدا کردند.

به گزارش خمام‌نیوز، علی گلپور «از تیم باشگاه امید آستانه اشرفیه» و امید اسدپور و سالار علیجانی «از تیم راهوران گیلان» شرکت کنندگان خمامی حاضر در این رقابت‌ها بوده که در ترکیب تیمی بر سکوی اول و دوم ایستادند.

گفتنی‌است، رقابت‌های لیگ دسته اول و لیگ برتر کشور به صورت دو مرحله‌ای رفت و برگشت و به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و مسابقات دور برگشت طبق اعلام فدراسیون انجمن فوتبال دستی کشور در شیراز برگزار می‌شود.


موضوع : فوتبال دستی
http://khna.ir/61563

۱ دیدگاه

  • قریب در مورخ 1396/09/20 - 07:34 می‌نویسد :

    چرا تصاویر بیتشری برای اینگونه پست ها که قرار می دهید نمی گذارید.
    از هر کدوم از مطالب مسابقه شهرداری خمام ,لیگ شطرنج,ارائه طرح خشک کن و حضور دو والیبالیست خمامی و خیلی از پستهای دیگر فقط یک عکس و جالب اینکه مطالب در مورد سوگواری و …. کلی عکس داره
    جالب والله