خمام - نائب رئیس شورای شهر خمام برای حضور در نمایشگاه Big5 عازم امارات می‌شود
۵ الی ۸ آذر ؛

نائب رئیس شورای شهر خمام برای حضور در نمایشگاه Big5 عازم امارات می‌شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خمام برای حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان تحت عنوان Big5 به دبی در کشور امارات متحده عربی سفر می‌کند.

پنج شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹ KHNA61047

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خمام برای حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان تحت عنوان Big5 به دبی در کشور امارات متحده عربی سفر می‌کند.
بابک نیکو در گفتگو با خمام‌نیوز با تایید این خبر، عنوان کرد : این سفر به دعوت سازمان نظام مهندسی و با پیشنهاد سیدرضی مودب‌پور «ریاست شورا» برای شرکت در نمایشگاه Big5 از ۲۶ الی ۲۹ نوامبر «۵ الی ۸ آذر» صورت می‌پذیرد.
عضو شورای شهر خمام مطالعه و برداشت المان‌های شهری، شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان Big5 «بزرگترین نمایشگاه تجاری مصالح و محصولات عمرانی در خاورمیانه»، بازدید از راه‌ها و … را از اهداف این سفر عنوان کرد و افزود : سفر مذکور با هزینه‌ی شخصی خواهد بود.
وی با بیان اینکه امید است خروجی این سفر گامی موثر بر رشد و توسعه شهر خمام هم‌تراز با معیارهای جهانی باشد، تصریح کرد : این نمایشگاه میزبان بزرگترین گردهمایی متخصصین و مهندسین ساخت و ساز و عمرانی در خاورمیانه به شمار می‌آید و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه هزاران محصول معتبر و برتر دنیا توسط غرفه داران، اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار مهندسین و متخصصین این صنعت قرار خواهد داد، که با ۳ دهه سابقه توانسته ٣ هزار غرفه‌دار را از ۶۵ کشور و ٨٠ هزار متخصص را به خود جذب نماید.


موضوع : شورای شهر
http://khna.ir/61047

دیدگاه شما چیست ؟!