خمام - لزوم بازبینی یا تعمیر وسایل گرمایشی به مدیران مدارس اعلام شده / تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه پاسداران نیازمند تخصیص اعتبار است
ویژه
رئیس آموزش و پرورش خمام خبر داد :

لزوم بازبینی یا تعمیر وسایل گرمایشی به مدیران مدارس اعلام شده / تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه پاسداران نیازمند تخصیص اعتبار است

محمود کنعانی بر لزوم مشارکت اولیای دانش‌آموزان در مدارس و حمایت‌های خیرین تاکید کرد.

یکشنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ KHNA60582

در حالی که پیش‌بینی‌های هواشناسی از سرد شدن هوای استان گیلان حکایت داشته و بسیاری از شهروندان تاکنون وسایل گرمایشی و بخاری‌های منازل خود را روشن نموده‌اند، خرابی وسایل گرمایشی برخی از مدارس خمام از جمله مدرسه‌ی دخترانه شهید صادقی از جمله مسائلی است که موضوع برخی گزارشات واصله از سوی شهروندان به خمام‌نیوز را تشکیل می‌دهد.

در این‌خصوص امروز رئیس آموزش و پرورش خمام در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه پیرو موضوع گرمایش مدارس اقدامات لازم درحال انجام است، عنوان کرد : دستور لازم در خصوص بازبینی وسایل گرمایشی و در صورت نیاز تعمیر آنها به مدیران مدارس داده شده تا سلامت دانش‌آموزان در فصل سرد سال دچار مخاطره نشود.
محمود کنعانی با بیان اینکه پیگیری موضوع نگهداری و تعمیر وسایل گرمایشی مدارس بر عهده‌ی مدیران می‌باشد، تصریح کرد : وسیله‌ی گرمایشی مدرسه‌ی شهید صادقی صبح امروز توسط تعمیرکار مورد بازدید قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وضعیت مدرسه‌ی مولوی، گفت : نگهداری از فضاهای آموزشی بر عهده‌ی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس بوده و فرسودگی مدارس و تخریب احتمالی آنها باید توسط کارشناسان این‌اداره اعلام شود، که چنین موضوعی تاکنون در خصوص مدرسه مولوی که تنها دبستان پسرانه دولتی شهر خمام به‌شمار می‌رود اعلام نگردیده است.

به گفته‌ی این مسئول، بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه پاسداران نیز به دلیل عدم تخصیص اعتبار به تعویق افتاده که البته منابع مالی این‌اداره از طریق اعتبارات کشوری یا استانی تامین می‌گردد، اما این مدرسه اولویت اول اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان بوده و پرداخت مطالبات پیمانکار و تکمیل این‌مدرسه در دست پیگیری است.

رئیس آموزش و پرورش خمام با بیان اینکه مدرسه‌ی دخترانه دهخدا طی پیگیری‌های صورت گرفته تخریب و بازسازی خواهد شد، افزود : نقشه‌‌برداری در اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس صورت گرفته و این‌مدرسه با تامین اعتبار به یکی از زیباترین مدارس استان گیلان تبدیل خواهد شد.

محمود کنعانی در پایان بر لزوم مشارکت اولیای دانش‌آموزان در مدارس و حمایت‌های خیرین تاکید کرد.


موضوع : آموزش و پرورش، مدارس
http://khna.ir/60582

۱ دیدگاه

  • دانلود فیلم در مورخ 1396/09/04 - 19:09 می‌نویسد :

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید