خمام - ۲ پیروزی و ۲ شکست، حاصل تلاش ۴ تیم خمامی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر شطرنج گیلان
در دور سوم رقم خورد ؛

۲ پیروزی و ۲ شکست، حاصل تلاش ۴ تیم خمامی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر شطرنج گیلان

تیم‌های بیمه نمایندگی کشاورزی خمام و بتن‌ساز خوش‌اندوخته خمام با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ به ترتیب مقابل باشگاه شطرنج نوین و منطقه آزاد انزلی غلبه کرده، اما تیم‌های شهرداری خمام و هیئت شطرنج خمام با همین نتیجه مغلوب تیم‌های باشگاه شطرنج نخبگان و تالار آریای لوشان شدند.

شنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ KHNA60527

دور سوم از رقابت‌های لیگ برتر شطرنج گیلان عصر روز جمعه درحالی پیگیری شد که تیم‌های بیمه نمایندگی کشاورزی خمام و بتن‌ساز خوش‌اندوخته خمام با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ به ترتیب مقابل باشگاه شطرنج نوین و منطقه آزاد انزلی غلبه کرده، اما تیم‌های شهرداری خمام و هیئت شطرنج خمام با همین نتیجه مغلوب تیم‌های باشگاه شطرنج نخبگان و تالار آریای لوشان شدند.
در دیگر بازی‌ها تیم دنیای فلز رشت توانست با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ بانک ملی گیلان را با شکست مواجه کند و راه افتخار فومن ۳ بر ۱ تیم آرین شاندرمن را مغلوب کرد تا این تیم هم‌اکنون خطر حذف از لیگ برتر را احساس کند.
تیم باشگاه شطرنج نخبگان و تالار آریای لوشان در پایان هفته سوم با ۶ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم هستند، تیم‌های بانک ملی، دنیای فلز رشت و بتن‌ساز خوش‌اندوخته با ۴ امتیاز رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده، ضمن اینکه تیم‌های هیئت شطرنج خمام و نمایندگی بیمه کشاورزی خمام با ۳ امتیاز در رده‌های ششم و هفتم جدول ۱۲ تیمی جای گرفته‌اند.


موضوع : شطرنج
http://khna.ir/60527

دیدگاه شما چیست ؟!