خمام - فیلم کوتاه «آرا» در بخش مسابقه جشنواره فیلم کورک حضور یافت
به مدیر تولیدی مهرزاد فکری ؛

فیلم کوتاه «آرا» در بخش مسابقه جشنواره فیلم کورک حضور یافت

نخستین حضور بین‌المللی فیلم کوتاه «آرا» به کارگردانی یوسف کارگر، در بخش مسابقه جشنواره فیلم کورک رقم خواهد خورد.

سه شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸ KHNA59594

نخستین حضور بین‌المللی فیلم کوتاه «آرا» به کارگردانی یوسف کارگر، در بخش مسابقه جشنواره فیلم کورک رقم خواهد خورد.
فیلم کوتاه «آرا» در نخستین حضور بین‌المللی خود، در بخش مسابقه فیلم کوتاه شصت و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کورک ایرلند حضور خواهد داشت و با فیلم‌هایی از آلمان، دانمارک، پرتقال، اسپانیا، گرجستان، انگلستان، نیوزیلند، آمریکا، مکزیک، صربستان، لبنان، کانادا، تایوان و … به رقابت خواهد پرداخت.
کورک یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های بین‌المللی جهان و از جشنواره های مورد تایید آکادمی اسکار است و برنده جایزه بزرگ بین‌الملل و جایزه بزرگ ملی جشنواره جهت حضور در بخش رقابت فیلم کوتاه به آکادمی اسکار معرفی خواهند شد.
این جشنواره در سال ۱۹۵۶ در شهر کورک تاسیس شده و سالانه بیش از ۲۰۰ فیلم بلند، کوتاه و مستند را از سرتاسر جهان به نمایش می‌گذارد و علاوه بر بخش رقابتی، دارای بخش‌های مختلف چون بازار، وورکشاپ و… است و فیلم‌سازان و پخش کنندگان مطرح جهان را گردهم جمع می کند.
شصت و دومین جشنواره بین‌المللی کورک، ۱۰ تا ۱۹ نوامبر برابر با ۱۹ تا ۲۸ آبان در شهر کورک ایرلند برگزار خواهد شد و فیلم کوتاه «آرا» که مهرزاد فکری «هنرمند خمامی» به عنوان مدیر تولید در آن به ایفای نقش پرداخته در این جشنواره حضور می‌یابد.


موضوع : فیلم کوتاه
منبع : فارس
http://khna.ir/59594

دیدگاه شما چیست ؟!