خمام - پیشکسوتان، آتش‌نشانی، تامین اجتماعی و نیروی انتظامی به دور دوم صعود کردند
در مسابقات چندجانبه‌ی فوتبال ؛

پیشکسوتان، آتش‌نشانی، تامین اجتماعی و نیروی انتظامی به دور دوم صعود کردند

به نظر می‌رسد تیم اداره‌ی برق به دلیل بهره‌گیری از پرسنل این اداره برای حضور در بازی‌ها شایسته‌ی عنوان تیم اخلاق شود.

سه شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸ KHNA59537

دور اول از مسابقات چندجانبه‌ی فوتبال خمام عصر امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور ۸ تیم برگزار شد.

در این رقابت‌های دوستانه که دور اول از آن به صورت حذفی در چمن مصنوعی پهلوان تقی‌خواه پیگیری شد، دو تیم اداره‌ی ورزش و جوانان و پیشکسوتان فوتبال با یکدیگر به رقابت پرداخته و نتیجه‌ی بازی در نیمه‌ی اول ۱ بر ۰ به نفع پیشکسوتان خاتمه یافت.
نیمه‌ی دوم از این دیدار برای دقایقی به دلیل انتقاد به عملکرد داوری از سوی تیم پیشکسوتان متوقف ماند، اما در نهایت با نتیجه‌ی تساوی ۲ بر ۲ به ضربات پنالتی کشیده شد و این تیم پیشکسوتان فوتبال بود که توانست تیم اداره‌ی ورزش و جوانان را با نتیجه‌ی ۲ بر ۱ در ضربات پنالتی مغلوب نماید.

در ادامه دیدار دو تیم آموزش و پرورش و آتش نشانی به دلیل ترک زمین چمن توسط تیم آموزش و پرورش به نفع آتش نشانی ختم گردید.

دیدار سوم اما بین تیم‌های اداره‌ی برق و تامین اجتماعی پیگیری شد که در پایان یک بازی نابرابر تیم تامین اجتماعی توانست تیم اداره‌ی برق را با نتیجه‌ی ۶ بر ۱ مغلوب کرده و به دور دوم مسابقات راه یابد.

دیدار پایانی دور اول که بین تیم‌های نیروی انتظامی و خمام‌نیوز پیگیری شد در نیمه‌ی اول ۲ بر ۰ به نفع نیروی انتظامی و در نیمه‌ی دوم نیز با نتیجه‌ی ۴ بر ۱ به نفع نیروی انتظامی خاتمه یافت تا در نهایت تیم‌های پیشکسوتان، آتش‌نشانی، تامین اجتماعی و نیروی انتظامی به دور دوم صعود نمایند.

به گزارش خمام‌نیوز، استفاده از واژه‌ی «دوستانه» برای این مسابقات با توجه به بازیکنان گزینش شده توسط تیم‌ها ناملموس بوده و به نظر می‎رسد تنها تیم اداره‌ی برق باشد که علیرغم ضعف، به دلیل بهره‌گیری کامل از پرسنل این اداره برای حضور در بازی‌ها شایسته‌ی عنوان تیم اخلاق باشد.

شایان ذکر است، بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته تیم پیشکسوتان و تامین اجتماعی و تیم آتش‌نشانی و نیروی انتظامی عصر فردا در دور دوم از رقابت‌ها به مصاف یکدیگر رفته تا چهره‌ی تیم‌های فینالیست مشخص گردد.


موضوع : فوتبال، گزارش تصویری
http://khna.ir/59537

دیدگاه شما چیست ؟!