خمام - نمایشگاه نقش برجسته و مجسمه‌های سفالی در گورابجیر صحرا بازگشایی شد
ویژه
۳۲ اثر تحت عنوان زمزمه‌های خاک ؛

نمایشگاه نقش برجسته و مجسمه‌های سفالی در گورابجیر صحرا بازگشایی شد

نمایشگاه نقش برجسته و مجسمه‌های سفالی محمدحسین میانجی تحت عنوان زمزمه‌های خاک در گالری کوچه باغ روستای گورابجیر صحرا بازگشایی شد.

پنج شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷ KHNA59291

نمایشگاه نقش برجسته و مجسمه‌های سفالی محمدحسین میانجی تحت عنوان زمزمه‌های خاک عصر پنجشنبه در گالری کوچه باغ روستای گورابجیر صحرا بازگشایی شد.

محمدحسین میانجی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه اصالتاً گیلانی بوده و ۶ سال است که در این‌استان سکونت دارد، دریا، طبیعت وحشی و … را الهام بخش آثارش دانسته و تصریح کرد : همیشه دوست داشتم روزی بتوانم آثار خود را در قالب یک نمایشگاه در استان گیلان در معرض دید هنر دوستان قرار دهم و به نوعی این آثار را به فضایی که از آن نشات گرفته بازگردانم.
به گفته‌ی وی، ۳۲ اثر در نمایشگاه زمزمه‌های خاک در معرض دید علاقه‌مندان به هنر قرار گرفته که نقش برجسته و مجسمه‌های سفالی از خورشید، حالات چهره و بدن انسان، طبیعت، حیوانات وحشی و … می‌باشد.
این هنرمند مجسمه ساز با اشاره به قرارگیری گالری کوچه باغ در فضای روستایی، گفت : تمایل داشتم ترکیب نمایشگاه من با فضای اطراف احساس خاصی را برای هنردوستان ایجاد نماید.
میانجی به برگزاری حدود ۶ نمایشگاه دیگر از آثار خود در موزه‌ی هنرهای معاصر تهران، نگارخانه نقش جهان و … اشاره کرد و خاطرنشان کرد : از علاقه‌مندان به آثار هنری دعوت می‌کنم از این نمایشگاه بازدید نمایند.

به گزارش خمام‌نیوز، نمایشگاه زمزمه‌های خاک از ۲۷ مهر الی ۵ آبان «۱۶ الی ۲۰ عصر» در گالری کوچه باغ روستای گورابجیر صحرا برپا است.


موضوع : گزارش تصویری، هنر و فرهنگ
http://khna.ir/59291

دیدگاه شما چیست ؟!