خمام - اهورا به خاک سپرده شد / تجاوز جنسی و ضربه مغزی توسط پزشکی قانونی تایید شد
ویژه
گزارش تصویری از مراسم تدفین ؛

اهورا به خاک سپرده شد / تجاوز جنسی و ضربه مغزی توسط پزشکی قانونی تایید شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان گیلان علت مرگ اهورا «کودک ۲.۵ ساله قربانی تجاوز» را اعلام کرد.

سه شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ KHNA59001

مدیرکل پزشکی قانونی استان گیلان علت مرگ اهورا «کودک ۲.۵ ساله قربانی تجاوز» را اعلام کرد.
مهدی قربانی‌ثمین در گفتگویی علت قتل این کودک را تجاوز جنسی و ضربه مغزی ذکر نمود.
بعد از بررسی توسط پزشک قانونی آمبولانس حمل جسد اهورا را به سمت پاک‌خانه خمام انتقال داده و در نهایت اهورا که قربانی تجاوز گردیده بود در مسجد آقا سیدباقر روستای زیرده به خاک سپرده شد.
مادر اهورا به دلیل برخی مسائل امنیتی و … از شرکت در مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری فرزندش منع شد.

این حادثه تلخ روز شنبه در لاکانی رشت درحالی لو رفت که همسایه‌ها صدای فریاد و جیغ کودک معصوم را شنیده و به خانه کودک مراجعه کردند و حتی سعی کردند تا در خانه را باز کنند که موفق به این کار نشدند.
در ادامه همسایه‌ها با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و پس از رسیدن پلیس و شکستن در با بدن خون آلود و عریان اهورای ۲.۵ ساله که روی زمین افتاده و ناپدری شیطان صفت روی مبل نشسته بود مواجه شده و مردم بلافاصله اهورا که آزار دیده بود را به بیمارستان پورسینا رشت منتقل کردند. مردی که درخانه بوده ابتدا گفت که من پدر او هستم و اهورا در حمام افتاده است و من شوکه شده‌ام، اما این گفته‌ها توسط همسایه‌ها نزد پلیس تکذیب شد و در ادامه مشخص شد او دوست‌پسر مادر اهورا است.
بنابر این گزارش، قاتل اهورا عصر یکشنبه در اداره آگاهی رشت به آزار و اذیت و قتل اهورا اعتراف کرد و در ادامه اظهاراتش گفت : زمانی که اهورا را مورد تجاوز قرار دادم از درد و خونریزی زیاد گریه کرد و مدام فریاد میزد و من هرچه تلاش کردم او را ساکت کنم نتوانستم، که در آخر سر کودک ۲ ساله را چند مرتبه به دیوار کوبیدم.
پزشکان بیمارستان پس از بررسی و معاینه کودک اعلام کردند که درصد هوشیاری اهورا به ۳ رسیده است و بعد از گذشت چند ساعت تلاش پزشکان سرانجام صبح دوشنبه بر اثر شدت جراحات وارده این کودک بی‌گناه جان سپرد.
گفتنی‌است، بررسی‌های پزشکی قانونی آزار جنسی را تایید کرده و همچنین به‌علت آزار و اذیت‌هایی که از سوی ناپدری روی بدن کودک ایجاد شده، صورت کودک کبود و دنده‌های این پسر بچه شکسته شده است.

به گزارش خمام‌نیوز، این قتل در رشت به وقوع پیوسته و بر اساس شنیده‌ها قاتل اهل شفت بوده است.


موضوع : قتل، گزارش تصویری
برگرفته از : خزر آنلاین / برنا
http://khna.ir/59001

دیدگاه شما چیست ؟!