خمام - وقوع ۶۳ فقره حریق در شش‌ماهه نخست امسال
ویژه
مسئول واحد آتش‌نشانی خمام خبر داد :

وقوع ۶۳ فقره حریق در شش‌ماهه نخست امسال

به گفته‌ی وی، پیگیری‌ها برای تجهیز آتش‌نشانی خمام ادامه داشته و خوشبختانه قول‌های مساعدی توسط شورای پنجم در این خصوص داده شده است.

جمعه، ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۰۷ KHNA57903

اسماعیل نژادعلی‌نیا عصر پنجشنبه در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال ۶۳ مورد حریق در بخش خمام به وقوع پیوسته است، اظهار کرد : از این تعداد حریق ۷ مورد مسکونی، ۷ مورد تجاری، ۸ مورد انبار، ۲ مورد اداری و آموزشی، ۱۱ مورد وسیله‌ی نقلیه و ۲۸ مورد باغ بوده است.
مسئول واحد آتش‌نشانی خمام به ثبت ۱۴ مورد جراحت و ۱ مورد فوت در جریان حوادث تصادفات و حریق خودرو اشاره کرد و افزود : در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۶ به میزان ۴۷۷ میلیون تومان برآورد خسارت صورت پذیرفته است.
به گفته‌ی وی، پیگیری‌ها برای تجهیز آتش‌نشانی خمام ادامه داشته و خوشبختانه قول‌های مساعدی توسط شورای پنجم در این خصوص داده شده، که با توجه به لزوم تامین ۲ عدد دستگاه تنفسی و بالابر برای اطفاء حریق در ساختمان‌های چندطبقه به عنوان حداقل‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد نیاز می‌باشد.
نژادعلی‌نیا همچنین صدور بیمه نامه‌ی آتش‌سوزی را ضروری و با هزینه‌ای ناچیز قلمداد کرده و خاطرنشان کرد : انجام بیمه آتش‌سوزی، تهیه کپسول اطفاء حریق برای منازل و واحدهای مسکونی و همچنین بررسی وضعیت سیم‌کشی‌های برق از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی در پایان به اجرای رژه‌ی ناوگان آتش‌نشانی خمام به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی اشاره کرده و اذعان داشت : این رژه ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در خیابان اصلی شهر خمام برگزار شده و خودروهای آتش‌نشانی به مناسبت ماه محرم سیاه‌پوش خواهند شد.


موضوع : آتش نشانی، گزارش تصویری
http://khna.ir/57903

دیدگاه شما چیست ؟!