خمام - قهرمانی تیم شهید فانی در رقابت‌های فوتبال جام دهیاری‌های بخش خمام
با پیروزی مقابل تازه‌آباد خواچکین رقم خورد ؛

قهرمانی تیم شهید فانی در رقابت‌های فوتبال جام دهیاری‌های بخش خمام

فینال رقابت‌های فوتبال جام دهیاری‌های بخش خمام با قهرمانی تیم شهید فانی خاتمه یافت.

جمعه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶ KHNA57618

فینال رقابت‌های فوتبال جام دهیاری‌های بخش خمام عصر امروز با قهرمانی تیم شهید فانی خاتمه یافت.
در این دیدار که در دو نیمه‌ی ۴۰ دقیقه‌ای در زمین ورزشی تازه‌آباد خواچکین پیگیری شد، سعید دهدار در دقیقه ۳۹ موفق شد اولین گل تیم شهید فانی را از روی نقطه پنالتی درون دروازه‌ی تیم تازه‌آباد خواچکین نموده، اما به فاصله‌ی ۱ دقیقه و در دقیقه‌ی ۴۰ گل تساوی توسط سینا عملی از تیم تازه‌آباد خواچکین به ثمر رسید تا نتیجه‌ی نیمه‌ی اول با تساوی ۱ بر ۱ خاتمه یابد.
اما در نیمه‌ی دوم و در دقیقه ۲۰ میلاد طاهری گل برتری را به سود تیم شهید فانی به ثمر رساند تا سوت پایان دیدار فینال با همان نتیجه‌ی ۲ بر ۱ به نفع تیم شهید فانی خاتمه یافته و قهرمانی این‌تیم در رقابت‌های فوتبال جام دهیاری‌های بخش خمام مسجل گردد.

نماینده‌ی هیئت برگزاری مسابقات در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه ۱۰ تیم از اواخر مردادماه سال جاری در ۳ گروه و در قالب جام دهیاری‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند، عنوان کرد : پس از بالا آمدن ۲ تیم از هر گروه، ۴ تیم چوکام، تازه‌آباد خواچکین، شهید فانی و کلاچاه به عنوان تیم‌های برتر مشخص شدند.
مهیار صفری، افزود : برای تعیین تیم‌های اول و دوم، تیم شهید فانی خمام و تازه‌آباد خواچکین به ترتیب پس از پیروزی مقابل تیم‌های چوکام و کلاچاه به مصاف یکدیگر رفتند، که پس از پیروزی ۲ بر ۱ تیم شهید فانی مقابل تازه‌آباد خواچکین، شهید فانی به قهرمانی مسابقات دست یافت.
صفری در پایان با اشاره به اینکه مسابقات مذکور توسط هیئت روستایی و عشایری برگزار گردیده، خاطرنشان کرد : قضاوت دیدار فینال توسط یکی از داوران لیگ دسته اول کشور صورت پذیرفت و در پایان رقابت‌ها با حضور مسئولین از تیم‌های اول و دوم با اهدای تندیس و لباس ورزشی تقدیر شد.
به گفته‌ی وی، سامان اصلانی به عنوان بهترین بازیکن، کریم عاطفی و جواد منادی به عنوان بازیکن اخلاق، محسن کاظمی به عنوان بهترین مربی و حسین صادقی به عنوان مربی اخلاق معرفی شده و تقدیر شدند.


موضوع : فوتبال، گزارش تصویری، ویدئو
http://khna.ir/57618

دیدگاه شما چیست ؟!