خمام - بخش خمام در حوزه‌ی بوم‌گردی عملکرد خوبی داشته است
فرماندار رشت با حضور در غرفه‌ی خمام مطرح کرد :

بخش خمام در حوزه‌ی بوم‌گردی عملکرد خوبی داشته است

به گفته‌ی وی، بسیاری از بازدیدکنندگان جهت حضور در بخش خمام و به‌خصوص اقامت در خانه‌های بوم‌گردی این بخش درخواست داشته‌اند.

شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ KHNA57109

اولین جشنواره شب‌های فرهنگی شهرستان رشت روز پنجشنبه و جمعه در برج میلاد تهران برگزار شد.
فرماندار شهرستان رشت روز گذشته با حضور در غرفه بخش خمام در اولین جشنواره شب‌های فرهنگی شهرستان رشت واقع در برج میلاد تهران، در گفتگو با خمام‌نیوز عنوان کرد : از همه‌ی عزیزانی که در برگزاری این مراسم همکاری داشته، به خصوص اشخاصی که کلیه‌ی جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و گردشگری شهرستان رشت را به خوبی در کنار صنایع دستی و سایر توانمندی‌ها به نمایش گذاشته‌اند، تشکر می‌کنم.
سیروس شفقی با بیان اینکه دست اندرکاران و مدیران برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در برج میلاد همه گواهی داده‌اند که این جشنواره یکی از بهترین جشنواره‌های برگزار شده در مدت اخیر بوده، افزود : خوشحالیم که شاهد توانمندی‌های خوبی از بخش خمام، به خصوص در حوزه‌ی بوم‌گردی بوده‌ایم.

به گفته‌ی وی، قسمت بافت‌های حصیری با توجه به ثبت روستای فشتکه به عنوان روستای ملی حصیر کشور مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفت.
شفقی به بازخورد مثبت حضور غرفه خمام در همایش شب‌های فرهنگی شهرستان رشت اشاره کرده و تصریح کرد : بسیاری از بازدیدکنندگان جهت حضور در بخش خمام و به‌خصوص اقامت در خانه‌های بوم گردی این بخش درخواست داشته‌اند و امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از جاذبه‌های فرهنگی بی‌نظیر شهرستان رشت قویتر و بهتر در راستای توسعه گردشگری، بهبود معیشت و رفاه مردم ظاهر شویم.


موضوع : فرمانداری، گزارش تصویری، نمایشگاه، ویدئو
http://khna.ir/57109

دیدگاه شما چیست ؟!