خمام - مسابقات فوتبال جام محلات خمام با قهرمانی تیم “شهید ایوب” خاتمه یافت
ویژه

مسابقات فوتبال جام محلات خمام با قهرمانی تیم “شهید ایوب” خاتمه یافت

گل‌های این بازی توسط سامان حقگو در دقیقه‌های 2 و 92 به نفع تیم شهید ایوب و دقیقه‌ی 35 توسط امیر محسنی از نقطه‌ی پنالتی برای گیلانگستر به ثبت رسید.

شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱:۰۷ KHNA5607

مسابقات فوتبال جام محلات (یادواره‌ی شهدای بخش خمام) با قهرمانی تیم شهید ایوب خاتمه یافت. این مسابقات که با حضور 9 تیم همراه بود، عصر روز گذشته در زمین علی بحری خمام در بازی بین تیم شهید ایوب با پیراهن زرد رنگ و تیم گیلانگستر با پیراهن آبی رنگ با نتیجه‌ی 2 بر 1 به نفع تیم شهید ایوب خاتمه یافت. گل‌های این بازی که به وقت اضافه کشیده شد، توسط سامان حقگو در دقیقه‌های 2 و 92 (با پاس گل محمد دادرسی) به نفع تیم شهید ایوب و همچنین دقیقه‌ی 35 توسط امیر محسنی از نقطه‌ی پنالتی برای گیلانگستر به ثبت رسیده است. مجید رضایی نیز به خاطر دریافت کارت زرد دوم زمین بازی را ترک گفته و تیم شهید ایوب از دقیقه‌ی 52 به بعد 10 نفره به کار خود ادامه داده است. گفتنی‌است تیم شهید فانی که روز پنجشنبه به مورخه‌ی 4 مهر در مقابل تیم نامجو به رقابت پرداخته بود، با برد 3 بر 2 موفق به کسب مقام سوم این رقابت‌ها گردیده است.

  • داوران : هادی حاجی عباسی (داور اصلی – داور لیگ برتری)، رسول پرسه (کمک داور اول) و سجاد علوی (کمک داور دوم)
  • تیم‌های شرکت کننده : نامجو (رشت)، اتحاد آزاد (رشت)، شهید فانی (خمام)، شهید حسین‌پور (اشکیک)، آپادانا (خمام)، سهند حمیدیان (رشت)، شهید تندرو، شهید ایوب (خمام) و گیلانگستر (خمام)

موضوع : فوتبال
http://khna.ir/5607

دیدگاه شما چیست ؟!