خمام - کلنگ احداث مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) بر زمین کوبیده شد
گزارش تصویری ؛

کلنگ احداث مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) بر زمین کوبیده شد

استقرار کانون امام رضا (ع)، پیگیری امور آموزشی، تربیتی و فرهنگی دانش‌آموزان، استقرار موسسه خیریه جنت الرضا (ع)، احداث درمانگاه خیریه برای ویزیت رایگان افراد نیازمند و همچنین ایجاد مرکز مشاوره‌ی خانه و خانواده از جمله مواردی است که برای این مجتمع فرهنگی در نظر گرفته شده است.

پنج شنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ KHNA55469

یکی از موسسین کانون امام رضا (ع) خمام در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) در ۴ طبقه جنب ساختمان جدید دادگستری، در زمینی به مساحت ۲۹۳ متر مربع که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر خمام به این کانون واگذار شده بنا می‌گردد، عنوان کرد : استقرار کانون امام رضا (ع)، پیگیری امور آموزشی، تربیتی و فرهنگی دانش‌آموزان، استقرار موسسه خیریه جنت الرضا (ع)، احداث درمانگاه خیریه برای ویزیت رایگان افراد نیازمند و همچنین ایجاد مرکز مشاوره‌ی خانه و خانواده از جمله مواردی است که برای این مجتمع فرهنگی در نظر گرفته شده است.
حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی با بیان اینکه ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت این مجتمع برآورد هزینه صورت گرفته، ادامه داد : اعتبار به معنای تخصیص بودجه‌ی جاری دولتی برای مجتمع مذکور وجود نداشته و هزینه‌های ساخت آن توسط مردم و خیرین تامین می‌گردد.
به گفته‌ی وی، علاقه‌مندان برای مشارکت در ساخت مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) می‌توانند به کانون امام رضا (ع) خمام مراجعه کنند.


موضوع : کانون امام رضا، گزارش تصویری
http://khna.ir/55469

دیدگاه شما چیست ؟!