خمام - عضو شورای شهر خمام به سمت مدیریت واحد کار و خدمات اشتغال منطقه آزادانزلی منصوب شد
طبق ابلاغ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ؛

عضو شورای شهر خمام به سمت مدیریت واحد کار و خدمات اشتغال منطقه آزادانزلی منصوب شد

سیدمجتبی حسینی‌نسب طی حکمی توسط علی ربیعی «وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی» به عنوان سرپرست مدیریت واحد کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی منصوب شد.

سه شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵ KHNA55459

سیدمجتبی حسینی‌نسب «عضو شورای اسلامی شهر خمام» طی حکمی توسط علی ربیعی «وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و بنا بر پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان سرپرست مدیریت واحد کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی منصوب شد.
در متن این ابلاغیه خطاب به حسینی‌نسب، آمده است : برنامه ریزی به منظور توسعه و افزایش توانمندی‌های تولیدی و صادراتی منطقه، جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی، فراهم آوردن زمینه حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و جهانی، بالا بردن سطح اشتغال و توسعه تجارت با کشورهای حوزه خزر از جمله مهمترین اولویت‌هایی است که انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود و ایجاد تحرک بالنده و رو به رشد در منطقه، در انجام آن نهایت مساعی را معمول دارید.


موضوع : شورای شهر
http://khna.ir/55459

۲ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1396/05/12 - 14:58 می‌نویسد :

    خواهشن پیامم رو پاک نکنین. چقدر [!] . خوب که چی؟ داداش [!] میرفتی ازمون استخدامی میدادی ، [!] ، حالا [!] یه حکمم گرفتی. الان چی بهت بگیم اوورین؟ باریکالا !! چی بابا بخدا [!]. به کی بگیم نمیدونیم.

  • ناشناس در مورخ 1396/05/13 - 12:34 می‌نویسد :

    کل پیامم رو پاک کردین که!!! حضرت اقا خیلی [!].