خمام - تیرهای درحال سقوط به حال خود رها شده‌اند ؟!
یک فصل از بارش برف گذشت ؛

تیرهای درحال سقوط به حال خود رها شده‌اند ؟!

یکی از شهروندان خمامی،‌ گفت :‌ به خاطر کج شدن تیر برق در هوای نامناسب و گاهاً بارندگی درخت برق‌دار شده و برای محافظت از ۲ کودک خود می‌بایست دور درخت داخل حیاط را محصور نمایم.

پنج شنبه، ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ KHNA53987

در جریان بارش برف زمستان سال گذشته بود که بخش خمام با مشکل قطع گسترده‌ی برق چند هزار خانوار مواجه گردید و خسارات بسیاری به شبکه‌ی برق وارد شد، تا جایی که استاندار گیلان با گسترده خواندن حجم خرابی‌های تجهیزات و سیم‌کشیهای برق در گیلان خبر از شکست ۶۲۸ تیر برق و پاره شدن هزاران متر سیم برق در بخش خمام داد.
اما متاسفانه با وجود تلاش‌های فراوان پرسنل اداره برق برای رفع خرابی‌ها و با در نظر گرفتن آنکه بیش‌از ۳ ماه از بارش برف سپری شده، اما همچنان تیرهای چراغ برق متعددی در سراسر بخش خمام به چشم می‌خورند که در وضعیت نامناسبی بوده و در حال سقوط به نظر می‌رسند.

یکی از شهروندان ساکن انتهای خیابان فرهنگ در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز با بیان اینکه چند ماه است که تیر برق مقابل منزل وی در حال سقوط است، عنوان کرد : اینجانب و برخی از همسایگان در این خصوص در دفعات متعدد به اداره‌ی برق خمام مراجعه کرده، اما تاکنون پیگیری لازم صورت نپذیرفته است.
وی با بیان اینکه بر اثر کج شدن تیر چراغ برق سیم‌های برق به درخت داخل حیاط منزلشان برخورد کرده، افزود : در هوای نامناسب و گاهاً بارندگی درخت برق‌دار شده و برای محافظت از ۲ کودک خود می‌بایست دور درخت داخل حیاط را محصور نمایم.


دیدگاه شما چیست ؟!