خمام - استقبال پرشور مردم از جنگ شادی
ویژه

استقبال پرشور مردم از جنگ شادی

مراسمی که شب گذشته توسط گروه دایره‌ی شادی در مکان بازار هفتگی خمام برگزار شد، با استقبال پرشور مردم بخش خمام همراه بود.

یکشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶ KHNA5369

مراسمی که شب گذشته توسط گروه دایره‌ی شادی در مکان بازار هفتگی خمام (جنب شهرداری) برگزار شد، با استقبال پرشور مردم بخش خمام همراه بود. در این مراسم که فرماندهی نیروی انتظامی، شهردار، اعضای فعلی شورای شهر و اعضای اسبق شورای شهر (دوره‌ی سوم) حضور داشتند، ابتدا پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، پخش سرود ملی و خیرمقدم به میهمانان و حاضرین، از فرماندهی نیروی انتظامی بابت ساماندهی و نظم برنامه تقدیر و تشکر به عمل آمده، ضمن گرامی داشتن یاد شهیدان و جانبازان 8 سال دفاع مقدس، به پخش کلیپی مرتبط با دفاع مقدس پرداخته شد ؛ سپس حاج الیاس آستی به مولودی خوانی پرداخت.

این برنامه که به جشن میلاد گنبد طلایی امام رضا (ع) عنوان گرفته بود و در فضایی شاد برگزار گردید، پس از اجرای موسیقی به صورت زنده، توسط جلیل غیاثی به تقدیر از اعضای دوره‌ی قبل شورای اسلامی شهر خمام پرداخته شد و مجید لطافت به نمایندگی از سایر اعضای دوره‌ی سوم از شورای شهر به سخنرانی پرداخت.

در ادامه به اجرای دو نمایش طنز پرداخته شد و از دو هنرمند گیلانی (شیرین محسنی و فرهاد حبیبی مقدم) که در سریال نیمه پنهان ماه نقش آفرینی کرده‌اند و از طریق شبکه‌ی استانی گیلان در حال پخش است دعوت شد تا در روی صحنه حضور پیدا کرده و گفتگویی کوتاه صورت گرفته باشد. در پایان پس از تجلیل از هنرمند و شعبده‌باز گیلانی، زنده یاد مهدی نصیری و پخش کلیپی از آخرین اجرای شعبده‌ی وی، به قرعه کشی و اهدای جوایز که توسط یکی از اسپانسرهای برنامه ترتیب داده شده بود پرداخته شد.

گفتنی‌است مراسم مذکور توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر خمام و به کارگردانی مهرزاد فکری، تهیه‌کنندگی رشید زیبانگار با هزینه‌ای که بخش اعظم آن توسط اسپانسر تامین شده بود برگزار شده است و بابک تیزهوش و جباری مجری‌گری این برنامه را بر عهده داشته‌اند. همچنین هنرمندانی همچون وحید پورنجفی، اشکان احمدی، حمید رجبعلی‌زاده، امین موسی‌پور و چندتن دیگر از خمام به هنرنمایی پرداخته‌اند.

رشید زیبانگار، تهیه کننده‌ی این جنگ شادی در گفتگو با خبرنگار خمام نیوز اظهار داشت : تشکر ويژه مي‌کنم از شهردار محترم عليرضا پورهادي که در مراحل قبل از اجرا با تمام وجود همراهي و ياري نمودند، از شوراي شهر آقايان حسيني نسب، غياثي، مودب پور، سرهنگ احمدنيا و اميري که هر وقت به وجودشان احتياج داشتیم با کمال ميل به اينجانب و گروه کمک کرده، پرسنل محترم شهرداري آقايان رائي مسئول کارگزيني، نوزاد مسئول حراست، اکبرپور مسئول خدمات شهري و قاسم نيا که شب اجرا به همراه بچه هاي خدمات شهري زحمت زيادي کشيدند. در پايان تشکر ميکنم از بخشدار محترم استقامتي، عاشوري معاون سياسي، فرماندهي محترم کلانتري علي اکبري و پرسنل زحمتکش ايشان که امنيت اجرا را بر عهده داشته و از تمام کساني که ما را در اين امر ياري نمودند، همچنین مردم که با استقبال پرشکوه خود موجبات دلگرمی ما را فراهم کردند ؛ و اميدواریم ديدگاه مسئولين نسبت به اينگونه برنامه ها مثبت باشد تا بتوانيم هميشه دل مردم شريف و با فرهنگ خمام را شاد نماييم.


موضوع : جنگ شادی، ویدئو
گزارش : سجاد روان‌نیا
http://khna.ir/5369

۲۳ دیدگاه

  • vp در مورخ 1392/06/31 - 17:24 می‌نویسد :

    az dustaye khubam nimajan va mohsenjan va agha sajjade gol mamnunam bekhatere tahayeye in khabar.

  • شادی با طعم تلخ بی حرمتی در مورخ 1392/06/31 - 17:44 می‌نویسد :

    بعد از دیدن این فیلم: اقای [!] ربط این برنامه خاصه فیلم بالا، با امام رضا ع رو لطفا در گزارش سالیانه خودتون در نماز جمعه بیان کنید.

  • محسن زیبانگار در مورخ 1392/06/31 - 18:22 می‌نویسد :

    با تشکر از هنرنمایی شما هنرمند و دوست عزیز …..

  • تماشاگر در مورخ 1392/06/31 - 18:34 می‌نویسد :

    همونطور که میبینید اسم مراسم گنبد طلایی هست و به مناسبت تولد امام رضا و همچنین آغاز هفته دفاع مقدس ، پس اگه حضور داشتید حتما می دیدید که ابتدای مراسم با مولودی امام رضا(ع) توسط حاج الیاس آستی آغاز شد ( این مسئله گنبد طلایی و تولد امام رضا (ع) )
    در ضمن این برنامه برای شاد کردن مردم و همچنین ایجاد روحیه برای عزیزان محصل لازم بود و ویدیو ای که توی سایت گذاشتن و شما دیدید فقط قسمت کوچکی از مراسم بزرگ دیشب بود ، در تمام مراسمات کمی و کاستی وجود داره ولی ما به عنوان یک همشهریِ خمام دوست و بومی گرا باید ارزش کار رو در نظر بگیریم .
    البته من فقط به عنوان یک تماشاگر نظر خودمو بیان کردم و نظر شما هم قابل احترامه 

  • جواد منادی در مورخ 1392/06/31 - 19:29 می‌نویسد :

    با تشکر بخاطر تهیه این خبر و گذاشتن این کلیپِ زیبا.

  • M_Sh در مورخ 1392/06/31 - 21:26 می‌نویسد :

    واقعا یه شب به یاد موندنی و عالی بود

  • سید علی در مورخ 1392/06/31 - 21:26 می‌نویسد :

    نقد انسان رو از ساکن بودن تفکر خارج میکنه و این یک امر مبارکه نه یک جمود فکری. من در نقد خودم به یک نکته اشاره کردم و از خیلی چیز ها مثل استفاده از موسیقی هایی که حرمت ان در نزد اهل نظر واضحه یا حرمت رقصی که در ویدیو وجود داره یا اختلال و بگذریم ، نقد من بر این نکته بود که قاطی کردن دو مقوله جدا از هم خروجی که در شان مقوله الهی هست رو نداره و اینکه شما دوست عزیز با یک تنفیک ساده بین مراسم و تقسیم کردن اون به دو مقوله نزدیک به تضاد بتونید این اشتباه رخ داده توسط شورای اسلامی رو توجیح کنید در نزد اهل نظر بطلانش بدیهیه و بیشتر به یک مغالطه شباهت داره.بگذریم ،مردم شهر من شایسته این هستن که با الهی ترین اسباب شاد بشن و این پتانسیل در جوونای شهر ما هم موج میزنه فقط یک اشنایی کامل با مبانی الهی لازمه و بعد استفاده استعداد در اون راه.در این زمانی که نسیم اعتدال و دوری از جمود و افراط فکری در کشور دمیدن گرفته برای مردم شهرم خمام بهترین ارزوها رو دارم…

  • یاسر در مورخ 1392/06/31 - 23:50 می‌نویسد :

    آقای مدیر سایت میشه بگید چرا ویدئو رو حذف کردید ؟
    اگر بد بود چرا از اول گذاشتین .اگر خوب بود چرا برداشتین ؟
    اگر موردی داشته که نباید اجرا میشده پس حتما مشکلی وجود نداشته
    http://www.aparat.com/v/ClErn

  • حامد در مورخ 1392/07/01 - 14:23 می‌نویسد :

    آقا محسن مرسی که ما رو از اتفاقات داخل خمام با خبر می کنید

  • نازنین در مورخ 1392/07/01 - 20:51 می‌نویسد :

    واقعا کلیپ زیبایی بود. بدون شک همه از دیدن این اجرا لذت می برند. آقای پورنجفی مثل همیشه پرانرژی و عالی اجرا کردند. به داشتن همچین هنرمندی افتخار میکنم و از طرف خودم و همه خمامی ها از ایشون تشکر میکنم

  • سید علی در مورخ 1392/07/01 - 22:44 می‌نویسد :

    اینکه یک جوان در مقابل تعداد زیادی جمعیت با انرژی سعی در شاد کردن دل اونا داره امریست اسلامی  و زیبا اما زیبا تر از این اینه که این شادی رو با بعضی حرکات غیر اسلامی خرابش نکنیم و اینم یک امر کاملا شدنیه و از جوونای این شهر مثل همین همشهری ما که اجرا کرد ،مطمئنا بر میاد پس چه خوبه با برطرف کردن بعضی از نقاد ضعف شاهد این باشیم که این مراسمات بیشتر و بیشتر در شهرمون خمام برگزار بشه موفق باشید 

  • نازنین در مورخ 1392/07/01 - 23:51 می‌نویسد :

    به نظر من که این اجرا هیچ نقطه ضعفی نداره چه برسه به نقاط ضعف که شما نوشتید. اجرای آقای پورنجفی سرشار از انرژی و نقاط قوت بود. 

  • سید علی در مورخ 1392/07/02 - 13:20 می‌نویسد :

    وقتی کاری  با مجوز ارشاد اسلامی،زیر نظر شورای اسلامی و به مناسبتی اسلامی برگزار میشه پس باید اونو با سنجش اسلامی نگاه کرد چون طبق قانون سازمانهای مربوطه اجازه خروج از این اصل رو ندارن و من هم با این دید اشکالاتی رو بر این کار وارد میبینم که قابل برطرف شدن هم هست.اما به نظر میاد شما که مطلق میگید این کار بی عیب و نقضه دارید از منظر بازیگری این کار رو می سنجید و این محل تفاوت دیدگاه های ماست که باید در نظر دادن به اون توجه کرد در ضمن توجه داشته باشید بازیگری با لودگی صرف تفاوت داره تاتر فرم خاص قصه ریزی و پردازش پذیری خاص خودشه داره و هچنین پانتومین، و این قابل قیاس با جنگ شادی نیست اما اگه شما بازی فرد خاصی رو دوست دارید این یک نظر کاملا شخصی و حق شماست واز موضوع بحث خارج. موفق باشید

  • یاشار در مورخ 1392/07/02 - 15:15 می‌نویسد :

    منظورتون همون پانتومیمه؟!

  • یاشار در مورخ 1392/07/02 - 15:16 می‌نویسد :

    وقتى باانگشت به کسى اشاره ميکنى ومسخره ش ميکنى،اگه خوب به دستت دقت کنى 3تاانگشتت به سمت خودته!

  • نازنین در مورخ 1392/07/02 - 21:57 می‌نویسد :

    اسلام شاد بودن رو منع نکرده و به شاد کردن دیگران خیلی بها داده،نوع نگاه شما اشتباهه. درضمن اگر اشکال داشت مجوز نمیگرفت. شما در نظرات قبلیتون این بازیگر محبوب رو مخاطب قرار داده بودید و من هم نظرم رو در مورد این اجراشون گفتم که البته یقین دارم نظر خیلی افراد دیگر نیز هست. برای اطلاعتتون باید عرض کنم که بازیگر نقشی رو بهش میدن و اجرا میکنه و اینکه شما چه درست چه غلط  بازیگر رو مخاطب قرار بدید اشتباهه. ضمنا استفاده از واژه لودگی شایسته این اجرای عالی نیست و فقط شخصیت فرد استفاده کننده از این واژه رو زیر سوال می بره.

  • سید علی در مورخ 1392/07/03 - 13:49 می‌نویسد :

    دوستان عزیز من مدخل بحث ما نقد و برسیه نه دعوا و مسخره کردنو دیگران رو زیر سوال بردن من هم از اولین نظراتم سعیم بر این بود که این فقط یک بحث و برسی باشه و اصلا در مورد اشخاص حرفی مطرح نشه شاید از اصول مطرح شده خودم خارج شدم که دوستان فکر میکنن که من کسی رو مسخره کردم این رو صریحا میگم تا وقتی که منطق و استدلال وجود داره جا برای مسخره کردن دیگران نیست و اصلا ما حق نداریم که دیگران رو مسخره کنیم اما الان که از نقد و برسی من مسخره کردن برداشت شده بر من لازمه که از اون فرد عذر خواهی کنم و من همینجا از ایشون عذر خواهی میکنم  بابت توهینی که از کلام من در مورد ایشون برداشت شده، وقتی گفته میشه لودگی و نه یک طنز اصولی این یک نقده نه توهین  و در مقابلش کسی ممکنه بگه این یک طنز اصولیه نه یک لودگی یا وقتی گفته میشه در بعضی موارد قوانین اسلامی رعایت نشده یقینا دلیل برای اثباتش هست اما متاسفانه فضای حاکم اینجا بیشتر به نظر میاد حزب و گروهی باشه تا تا علمی و اصولی و  بیشتر به مسائل شخصی نگاه میشه نه به صورت نقد و برسی،که این احتمالا از اشتباه من ناشی میشه که این فرم مطالب رو در این گونه سایت که برای نقد و برسی نیست انجام دادم و خیلی خوب بود اگه مکانی در این سایت برای نقد و برسی و به نام نقد و برسی اخبار وجود داشت تا در اونجا ادم بتونه راحت مطالب خودشو بیان کنه با هر عقیده ای که هست تا خدای نکرده توهین به کسی هم برداشت نشه.موفق باشید دوستان

  • M_Sh در مورخ 1392/07/03 - 23:11 می‌نویسد :

    دوست عزیز مطمئن باشین اگه این نمایش اشکال داشت هیچوقت رو صحنه نمیرفت.

    چون این نمایش قبلا توسط شورا و ارشاد و ارگان های دیگه بازبینی شده…

    موفق باشید

  • مهدی در مورخ 1392/07/03 - 23:16 می‌نویسد :

    یه مسئله ساده چقدر کش پیدا کرده
    اون قسمت از اجرای وحید پورنجفی مجوز نداشت، قطعاً اگر دارای مجوز بود از متن خبر توسط خمام نیوز برداشته نمیشد

  • zeeeeeed در مورخ 1392/07/04 - 01:11 می‌نویسد :

    فقط کافی بود یه ساعت مردم گریه می کردن اونوقت به نظر این آقا علی حتما یه مراسم پرفضیلت میشد…
    😐

  • بازرس در مورخ 1392/07/04 - 12:59 می‌نویسد :

    اقای زد اقای علی میگه در بعضی از صحنه های این کار قوانین اسلامی رعایت نشده خوب راستم میگه در بعضی از صحنه ها بازیگر کاملا داره میرقصه و میدونی که رقص از نظر اسلام جز زن در مقابل شوهر در بقیه موارد حرامه خوب گفتن این حرف عصبانیت داره اونایی که به نظرش رای منفی میدن اگه مسلمانن که باید خوشحالم بشن چون اون حرف دینشونو زده اگه مسلمان نیستن پس به قوانین اسلام احترام بذارن اینم بدون که هیچ ارگانی هم حق مجوز دادن به رقص کردنو نداره اگه داده قانونا قابل پیگیریه یه عده اینجا هی میگن اگه اشکال نداشت مجوز نمیگرفتو از این حرفا…

  • vp در مورخ 1392/07/04 - 18:58 می‌نویسد :

    آقایون منتقد سینما 
    توی هرقوم و هر شهری یه سری آداب ورسوم وجود داره.و حتی رقص محلی! و ما بارها در تلوزیون خودمون همین رقصهای محلی رو دیدیم
    در ضمن این حرکات نمایشی بودونیازی به مجوز گرفتن از شما دوست عزیز نبود!

  • M_Sh در مورخ 1392/07/06 - 13:45 می‌نویسد :

    هرچی که بود خیلی هم خوب بود

    ایشالا آقا وحید و دیگر هنرمند هارو باز ر صحنه ببینیم