خمام - %۷۲ مردم بخش خمام در انتخابات به «روحانی» رای دادند / رئیسی ۲۶%، میرسلیم ۱% و هاشمی‌طبا ۱% آرا را به خود اختصاص دادند
ویژه

%۷۲ مردم بخش خمام در انتخابات به «روحانی» رای دادند / رئیسی ۲۶%، میرسلیم ۱% و هاشمی‌طبا ۱% آرا را به خود اختصاص دادند

بنابر شنیده‌ها، روحانی با کسب ۲۳۰۳۸ رای «۷۲%»، رئیسی با کسب ۸۲۶۳ رای «۲۶%»، میرسلیم با کسب ۳۴۸ رای «۱%» و هاشمی طبا با کسب ۲۲۳ رای «۱%» از مجموع ۳۱۸۷۲ رای اخذ شده از مردم بخش خمام در انتخابات ریاست جمهوری را به خود اختصاص داده‌اند.

شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۰۲ KHNA53299

انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه با مشارکت بیش از ۷۰ درصد از مردم در داخل و خارج از کشور برگزار شد ؛ موضوعی که این انتخابات را به یکی از بی‌سابقه ترین انتخابات از حیث میزان مشارکت مردم بدل کرده است.
در این دوره از انتخابات مشارکت کنندگان آراء خود را برای انتخاب رئیس جمهور دوره دوازدهم از بین چهار کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری که به ترتیب عبارت بودند از «حسن روحانی»، «سید ابراهیم رئیسی»، «سید مصطفی میرسلیم» و «سید مصطفی هاشمی طباء» به صندوق‌های اخذ رأی ریختند.
بر اساس این خبر، میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم به بیش از ۴۰ میلیون نفر رسید و از مرز ۷۰ درصد گذشت. در حالی که تعداد شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در سال ۹۲ حدود ۷۲.۲ درصد بوده و ۳۶ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۱۵۶ نفر در آن مشارکت داشته‌اند.
مشارکت دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری در حالی به بیش از ۷۰ درصد رسیده است که تنها در دوره های سوم با ۷۴.۲۶، دوره هفتم با ۷۹.۹۲ و در دوره دهم انتخابات ریاست جمهوری با ۸۴.۸۳ درصد مشارکت مردم در انتخابات بیش از این دوره بوده است ؛ البته با توجه به افزایش میزان دارندگان صلاحیت برای شرکت در انتخابات، تنها در این دوره از انتخابات است که آمار مشارکت کنندگان به بیش از ۴۰ میلیون نفر رسیده است.
بنابر شنیده‌ها، روحانی با کسب ۲۳۰۳۸ رای «۷۲%»، رئیسی با کسب ۸۲۶۳ رای «۲۶%»، میرسلیم با کسب ۳۴۸ رای «۱%» و هاشمی طبا با کسب ۲۲۳ رای «۱%» از مجموع ۳۱۸۷۲ رای اخذ شده از مردم بخش خمام در انتخابات ریاست جمهوری را به خود اختصاص داده‌اند.


موضوع : انتخابات
http://khna.ir/53299

۳ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1396/02/31 - 01:08 می‌نویسد :

    انشا الله دوره بعدی احمدی نژاد میاد وجبران میکنه.

  • انتقاد در مورخ 1396/03/01 - 14:15 می‌نویسد :

    واقعاً جای بسی تاسفه که هنوووووز افرادی هستند که طرفدار [!]،این نشان دهنده سطح فکر پایین و عدم آشنایی افراد با مسائل اقتصادی وسطحی نگری هستش،عامل توسعه نیافتگی کشور ما همین ملت سطحی نگرن

  • بهادر در مورخ 1396/03/02 - 14:04 می‌نویسد :

    [!] که پراید ۶ میلیونی و درست کرده ۲۰ میلیون میاد جبران میشه!!!!!
    واقعاً جای تأسفه که هنوز افراد تند رویی هستند که می خوان ایران عزیز ما
    دوباره وارد دوران تاریک بشه.اینجور افراد و طرز فکرشونو باید فرستاد در یک سرزمین
    بی اب و علف تا [!] بیاد اونجا رو آباد کنه……